n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / בת ים: לראשונה- שיטת חינוך מונטסורית לקטנטנים

בת ים: לראשונה- שיטת חינוך מונטסורית לקטנטנים

הרעיון העומד בבסיס שיטת לימוד זו, הוא שלילד יש תשוקה טבעית ללמידה ולכן, תפקיד המחנך הוא אך ורק ללוות אותו בדרך לגילוי תחומי העניין, המצוינות והכישרונות הטבעיים

גנים 2 צילום דוברות עיריית בת ים

בעירייה החליטו לאמץ את שיטת החינוך המונטסורית והחל משנת הלימודים הקרובה, יפתח לראשונה גן ילדים לגילאי 3-4 ברוח החינוך מונטסורי – גישה חינוכית לילדים, המבוססת על סביבת למידה חופשית.

הרעיון העיקרי העומד בבסיס שיטת לימוד זו, הוא שלילד יש תשוקה טבעית ללמידה ולכן, תפקיד המחנך הוא אך ורק ללוות אותו בדרך לגילוי תחומי העניין, המצוינות והכישרונות הטבעיים שלו. בגן המונטסורי הגננת מכונה למעשה "מדריכה" ותפקידה הוא להדריך את הילדים וללוותם בדרך ללמידה משמעותית.

הגן מתאים לילדי שנתונים 2016-2017 בעדיפות לילדי שנתון 2017, ויפעל במתחם הגנים ברחוב אוסקר שינדלר 2. הורים המעוניינים לרשום את ילדם לגן זה יוכלו לעשות עד 25/6/2020, במהלך תקופת הגשת הערעורים, ובאתר העירייה, יסופקו פרטים נוספים ותנאי הקבלה לגן.

צביקה ברוט, ראש העיר: "אחר שנים רבות של המתנה, אני שמח לבשר על פתיחת גן ראשון ברוח השיטה המונטסורית בבת-ים. בהתאם למידת הביקוש לגן הראשון, נבחן בשנים הבאות אפשרות לפתוח גנים נוספים.

אני מברך את מאות ההורים הבת-ימים שהמתינו לבשורה הזו שנים רבות, ושמח שזכינו להגשים להם את החלום ולאפשר להם לחנך את הילדים בדרך המתאימה להם."

זיו חורב, סמנכ"לית חינוך ורווחה: "בעקבות ביקוש הולך וגובר של הורים תושבי העיר לחינוך בגישה אלטרנטיבית ובמיוחד מונטסורי, התקיים בשנה האחרונה שיח משמעותי עם נציגי קבוצת הורים. מתוך מטרה להיענות לפניה של קהילה גדולה יחסית, ולפתוח גן ברוח מונטסורי כגן עירוני, ציבורי.

ראש העיר, צביקה ברוט, ואלי יריב, מ"מ ראש ומחזיק תיק החינוך נתנו גב וסיוע לדחוף את הרעיון. נציגי אגף חינוך, המפקחת על הגנים במשרד החינוך והנהלת העיר והעירייה נפגשנו עם ההורים במהלך השנה כדי להבנות מהלך שיאפשר זאת. חשוב לומר שההכנות לפתיחת הגן כללו, הכשרת גננת, איתור מבנה גן, סיור במקומות אחרים בארץ ובחינת ביקושים."

לפרטים נוספים ושאלות אחרות ניתן לפנות למוקד הערעורים שפתחה העירייה בטלפון טלפון: 03-5556380 פקס: 03-5556396 בימים א', ב', ד', ה' | 15:30-08:00 ובימי ג' | 12:30-08:00, 18:00-16:00 או באמצעות המייל:  [email protected]

(צילום תמונה: דוברות עיריית בת ים)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-25 at 17.05.58_fc7c6cb1

בת ים: גבר במצב קשה בעקבות מכת חום

תפריט נגישות