n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / בת ים: החלה הרשמה לפעילות קיץ לילדים בעלי צרכים מיוחדים

בת ים: החלה הרשמה לפעילות קיץ לילדים בעלי צרכים מיוחדים

הפעילויות מבית "מיה- הבית למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים" ניתנות חינם בכפוף להרשמה מראש

צילום מיה הבית למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים

במהלך חודש יוני נפתחה ב"מיה" – הבית למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים, הרשמה לפעילויות קיץ משפחתיות בקבוצות קטנות (בקפסולה). הפעילות כוללת סדנא בסגנון מיומנה במסגרתה נהנים המשפחות מהפעלה כיפית של תיפוף קצב ותנועה בחצר הבית ברחוב הגליל 6.

הפעילות מתקיימת בימי שלישי בין השעות 17:00 ל 19:30 כל פעילות היא 45 דקות לפעילות לקפסולה של  3 משפחות. ההשתתפות הינה בתיאום אישי , להרשמה: https://forms.gle/YsoXhJFZKNWBVxyJ9

 

בקיץ (חודשים יוני, יולי, אוגוסט) מציע "מיה" – הבית למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים כל חודש פעילות אחרת של פנאי משפחות. ניתן להתעדכן בכל פעילויות המרכז דרך דף הפייסבוק- המרכז למשפחות, בת-ים.

כמו כן, המרכז פועל לאורך כל השנה ומציע מגוון של פעילויות, הפעילות האחרונה נעשתה בסמוך לחג השבועות במסגרתו נערך אירוע בבתים של המשפחות. המרכז חילק ל-40 משפחות ערכות להכנת סלסלה לשבועות, ובמקביל צירפו את כולם לקבוצת ווטסאפ, בה נשלח סרטון ההדרכה, והמשפחות שלחו תמונות של התהליך והיצירה. המשפחות הודו והתרגשו על הפעילות שאפשרה אנחת רווחה למשפחות המיוחדות עם סיום תקופה של בידוד.

לפני פחות משנה נחנך המרכז למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים של עיריית בת-ים בשכונת עמידר. המרכז למשפחות שברחוב הגליל 6 בבת ים, מפעיל שירותים רבים למשפחות ולילדים ועושה זאת בחינם, ללא כל תמורה. המרכז פועל למען רווחתם של משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים ונועד להקנות לילדים ולמשפחותיהם מענה חברתי, תרבותי וריגשי בשעות אחר הצהריים.

הבית למשפחות (1) הבית למשפחות (2)

צילומים: "מיה" – הבית למשפחות

משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים מתמודדות מדי יום עם אתגרים לא פשוטים, הן בהתמודדות עם חינוך וגידול הילדים והן בהתמודדות מול הרשויות. החזון אותו מובילה הנהלת העיר הוא שהמרכז למשפחות בשיתוף מנהיגות הורים, יוכלו להוביל בצורה מרוכזת את הטיפול הפורמלי והבלתי פורמלי של חינוך ילדיהם וישלבו את פעילויות הרווחה, הנגשת מידע, פנאי ותמיכה תחת מטריה אחת, יעילה יותר בעבור המשפחות.

בעירייה ציינו כי הם שמחים לבשר שאת פירותיו של המרכז והנהגת ההורים כבר ניתן לראות בשטח. בשנה האחרונה בכל המתנסים בעיר בת-ים נפתחים לראשונה חוגים המותאמים לילדים עם צרכים מיוחדים ועל כך מגיעה תודה גדולה למתנדבי המרכז ומנהיגות הורים שפועלים יחד עם העירייה לקידום שוויון הזדמנויות בעבור אותם הילדים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55 (3)

בת ים מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות