n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / בת ים: בית ספר נוסף נסגר

בת ים: בית ספר נוסף נסגר

בית הספר הרא"ל בעיר, הוא השלישי שהוחלט לסגור בעקבות התפרצות חוזרת של נגיף הקורונה

צביקה ברוט- צילום דוברות עיריית בת ים
צביקה ברוט- צילום דוברות עיריית בת ים

אחרי תיכון אורט מלטון ותיכון שז"ר, ראש העיר צביקה ברוט הורה על סגירת בית הספר היסודי הרא״ל בעיר, זאת לאחר שמורה בבית הספר אובחנה כחולת קורונה. זהו בית הספר היסודי הראשון שנסגר בבת-ים בשל כך.

בהערכת מצב שקיים ראש העיר עם נציגי משרד הבריאות ומשרד החינוך, הוחלט כי עד לתום החקירה האפידמיולוגית ועד להשלמת בדיקות שייערכו לתלמידים שנחשפו למורה, בית הספר יהיה סגור ליתר ביטחון. בעירייה ממתינים כעת להחלטת משרד הבריאות, לגבי מיהם התלמידים שיצטרכו להיות מבודדים.

עד כה התגלו מקרי קורונה בשני תיכונים בבת-ים, אך במקום לא הייתה התפרצות ולא היה צורך לסגור את בתי הספר. עם זאת, הורים רבים העדיפו בכל זאת לא לשלוח את הילדים למוסדות.

לדברי ברוט, ״כל מקרה נבחן לגופו ולאחר שאנחנו בוחנים את כל המידע הרלוונטי. במקרה הזה ליווי את המורה משעות הבוקר, ודאגנו שהיא תעבור בדיקה מהירה. ברגע שאחר הצהריים כבר נודע לנו שהבדיקה חיובית וידענו שמדובר בבית ספר יסודי שהיא שהתה בו לאחר שחלתה בקורונה, החלטנו ליתר ביטחון לסגור את בית הספר עד להשלמת הבדיקות. חשוב לשמור על קור רוח ולא להיבהל, אבל כן להקפיד מאד על הנחיות משרד הבריאות״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

בת ים: בעקבות החג, פינוי אשפה גם בשעות הלילה

תפריט נגישות