n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / בת ים: נעצר גבר שהטריד מינית החוף הים

בת ים: נעצר גבר שהטריד מינית החוף הים

הצהרת תובע הוגשה אתמול (ב') נגד גבר החשוד בהטרדה מינית ומעשים מגונים בחוף הים.

חוף שוטר צילום דוברות משטרת ישראל
אילוסטרציה- צילום: דוברות משטרת ישראל

בסוף השבוע האחרון התקבל במשטרה דיווח על גבר המטריד מינית נשים בחוף הים בבת ים. תוך כדי נסיעה למקום קיבלו השוטרים מהמודיעה מידע על תיאורו של החשוד וכיוון הבריחה שלו. עם הגיעם לחוף הים פתחו השוטרים במרדף רגלי אחר החשוד, כאשר אזרחים רבים מסייעים ומכווינים אותם, עד ללכידתו של החשוד.

במהלך גביית העדויות מפי המתלוננות עלה כי החשוד (23, חורה) התחכך בהן, נגע באבריהן וניסה להוריד את בגד הים של אחת מהן וזאת, ללא למורא, לעיניהם של אחיה הקטנים.

גם לאחר מעצרו התנהג החשוד בצורה מינית בוטה וגסה כלפי אחד השוטרים. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב ואתמול (ב') הוגשה נגדו הצהרת תובע ומעצרו הוארך עד יום רביעי עם כוונה להגיש כתב אישום נגדו.

מהמשטרה נמסר: "שיתוף הפעולה של הציבור ודיווח למשטרה בזמן אמת הביאו למעצרו של החשוד. משטרת ישראל תמשיך להיאבק בכל האמצעים העומדים לרשותה כנגד תופעות פשיעה חמורות הפוגעות בביטחון האישי וזאת במטרה להגן על שלומו ובטחונו של הציבור."

(צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות