n
דף הבית / בת ים / צרכנות בת ים / שמירה על אורך חיים של מצבר

שמירה על אורך חיים של מצבר

מצבר הוא לב חשמל הרכב שלכם והוא מה שנותן את הכוח לרכב שלכם. עם זאת כל אחד מאיתנו שכח פעם לכבות את האורות ברכב ולאחר יום גילה שהמצבר שלו התרוקן. איך ניתן לשמור על מצבר לפני שהוא מת?

מצבר
צילום: Depositphotos

מחפשים מצברים לרכב בבת ים? חשוב לבחור במצבר מחברה מוכרת וידועה בתחום המצברים, חברה מקצועית תציע לכם מצבר במחיר משתלם מבלי לגרוע באיכותו של המצבר. ברוב המקרים ניתן גם להיעזר בשירותם של מצברים עד הבית, בכך לחסוף בעלויות של שירותי דרך וגרירה או המתנה מרובה במוסך. החברות המוכרות בישראל הן ורטה, שנפ וולטה וכמובן חשוב לוודא שאתם מקבלים אחריות למצבר של שנה לפחות. במידה ותהיה לכם בעיה במצבר, תוכלו לפנות לחברה ולקבל את המענה הדרוש.

איך נדע שהמצבר שבק חיים?

כאשר המצבר ברכב שלכם יראה סימנים של גסיסה, זה יקרה לאחר שימוש של 3-4 שנים. סימנים אלו יבואו לידי ביטוי בקושי בהתנעות, לוח מחוונים עמום, קולות של תקתוקים בעת התנעה, מזגן שפועל בצורה חלשה או צלילי רדיו שהולכים ונחלשים. חשוב לציין שבחודשי החום בישראל, סביר להניח שהמצבר שלכם יכול לשבוק חיים בעקבות חודשי הקיץ הכבדים והחום השורר בארץ.

כיצד נשמור על מצבר ונאריך את חייו?

אנו ממליצים לכם לעשות אחת לכמה חודשים ובעיקר בחודשי הקיץ החמים, בדיקה של מים מזוקקים, שהם חיוניים לקירור מצבר בחודשי חמים. בכדי לפתוח ולבדוק את כמות המים שיש במצבר, יש לפתוח את הפקקים במצבר ובמידה וחסרים בו מים, יש למלא בזהירות מים מזוקקים בלבד (אין לשים מים רגילים – דבר שיכול לעשות נזק רב לרכב).  בנוסף, תוכלו לעשות פעולות יזומות שיכולים לשמור על המצבר שלכם, לדוגמא: מזגן בעוצמה נמוכה או בינונית, אבל לא בעוצמה הגבוהה ביותר. מה גם שתוכלו לפנות אחת לכמה חודשים לחשמלאי רכב מוסמך אשר יבדוק האם יש בעיות קורוזיה למצבר או כבלים קרועים וכדומה.

האקלים בישראל והשפעותיו

עמידות מצברים במצב של עומסי חום, יהוו את אחד הגומרים המרכזיים באריכות של מצברים ותוחלת החיים שלהם. הדעה הרווחת היא שמצבר מתקלקל בעיקר בעונת החורף, דבר שאינו נכון, מכיוון שהנזקים העיקריים של המצבר יגיעו עקב שחיקתו בעונות קיץ חמות ובעונת החורף, המצבר שפיתח כבר רגישות רבה לחום ופוגע בהתנעת הרכב. סיטואציה זו תפגוש אתכם בעיקר בשעות הבוקר, לאחר שהרכב עמד מספר שעות.

שירות מצבר עד הבית

במסגרת שירות מצבר עד לבית הלקוח, יגיע בעל מקצוע או חשמלאי רכב מוסמך, אל המקום בו אתם נמצאים ויחליף את המצבר שהתקלקל לכם למצבר חדש. שירות זה יהווה עבורכם פתרון נוח ומהיר, שיאפשר לכם לחזור במהירות לשגרה שלכם. בנוסף, שירות זה נחשב יותר משתלם מהגעה למוסך\הזמנת שירותי דרך, כיוון שההתמחות של בעלי המקצוע היא רק במצברים ואינם נותנים שירותי מוסך נוספים. חשוב לזכור, עליכם לבקש מהמתקין שיבצע בדיקה של הטעינה ברכב, כדי לאמת האם אכן זו בעיה שמצריכה החלפת מצבר. מה גם שמומלץ לבדוק האם המחיר שקבעתם עם המתקין, כולל בתוכו את עלות ההגעה לביתכם.
מעוניינים לחסוך זמן וכסף? הזמינו עכשיו אצל שיא מצבר שירות המקצועי ומצברים זולים עד בית הלקוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות