n
דף הבית / בת ים / המתמודדת בתחרות מלכת היופי בת אל בקאלה: "אני מייצגת את עצמי בלבד"

המתמודדת בתחרות מלכת היופי בת אל בקאלה: "אני מייצגת את עצמי בלבד"

בת אל בקאלה מבת ים, אחת מ-12 המועמדות הסופיות בתחרות "מלכת היופי של ישראל" בראיון מיוחד על: המגורים בבת ים ("מאוד מפרגנים לי בעיר"), המסע של הוריה ב"מבצע משה" וההשתתפות בתחרות יופי

בת אל בתקופת הצבא. צילום: אלבום פרטי
בת אל בתקופת הצבא. צילום: אלבום פרטי

בת אל בקאלה (22) לא חלמה שהיא תשתתף בתחרות מלכת היופי של ישראל, אבל כמו בהרבה סיפורים אחרים, גם כאן התערבה חברה טובה שהבינה את גודל הפוטנציאל: "חברה  שלי הודיה חתן (שהגיעה לבסיס שלי כמה חודשים לפני השחרור שלי ואני זאת שבעצם חפפה אותה להחליף אותי בתפקיד) ששירתה איתי בבסיס הייתה זאת שרשמה אותי לתחרות" היא מספרת.

"בחודשים שעשיתי לה חפיפה לתפקיד התחברנו מאוד ולמרות שהיא מנהריה הרחוקה נשארנו בקשר טוב גם אחרי השיחרור. השנה הופיע לה בפייסבוק פוסט שמחפשים מתמודדות לתחרות מלכת היופי ואני ישר עליתי לה לראש (היא תמיד החמיאה לי על המראה שלי ופירגנה לי)  היא חשבה שזה ממש מתאים לי והחליטה לרשום אותי לתחרות מלכת היופי של ישראל. והנה אני כאן. אחת מ-12 המתמודדות הסופיות. איזו גאווה".

בקאלה עובדת כיום כמזכירה רפואית: "אני ילידת ישראל, גרה בבת ים מאז שנולדתי. בימים אלה אני עובדת בתור מזכירה רפואית במכון ממוגרף באיזור יפו תל אביב, בצבא שירתי כטבחית בגדוד ליד גבול לבנון. בסיס בסיכון. תפקיד שמאוד נהנתי ממנו. היה לי שירות מהנה ויצרתי במהלכו חברויות לכל החיים שבזכות אחת מהן כאמור הגעתי להתמודד בתחרות".

בקאלה מספרת כי התוכנית היא להתחיל ללמוד באוקטובר מדעי ההתנהגות: "כבר נרשמתי בעיקרון.. אלא אם אזכה בתחרות ואז מי יודע לאן החיים יובילו אותי".

ספרי קצת על המשפחה שלך

"ההורים שלי: בועז בן 58, אמא גאולה בת 56, ההורים שלי עלו לישראל מהכפר גונדר באתיופיה ב"מבצע משה" כל אחד בנפרד. הם הכירו אחד את השני במרכז קליטה בכפר סבא ואחרי זה נישאו והקימו משפחה. כל האחים של אבא שלי וההורים שלו עלו ביחד עם הוריי וכולם עברו יחד לבת ים.

האחים שלי: אחי הגדול בן 33 שמו ניסן, אחריו יש את רוני אחותי בת 32, אחריה רחל בת 30, אחריה יש את ליאור בן 26 ואז אני בת הזקונים.

כולנו נולדנו וגדלנו בישראל".

בת אל והמשפחה מתוך אלבום פרטי
בת אל והמשפחה מתוך אלבום פרטי

 

כמה זמן את מתגוררת בבת ים?

"כל חיי. ביסודי למדתי בהרצל, בכיתה ז' התחלתי ללמוד ב"אורט מלטון"

ושם הייתי עד כיתה י"ב. הייתי במגמת ניהול עסקי והיה מעניין.

אפילו המורה שלי מהתיכון (כיתה י"א- י"ב) ענת שדה ראתה שאני בתחרות "מלכת היופי" ויצרה איתי קשר לאחרונה בהודעה ומאוד פירגנה לי וחיממה לי את הלב. זאת הזדמנות להגיד לה תודה".

מה את הכי אוהבת בעיר?

"הטיילת שלנו מושלמת ממש. כל המסעדות שפתחו על הטיילת מקסימות. זה נהפך ממש לאיזור תיירותי ורואים הרבה חבר'ה מחוץ לעיר שבאים פתאום לבקר ולהנות מהעיר שלנו וזה משמח.

האנשים בבת ים מאוד חמים ונחמדים ומפרגנים לי מאוד בעיר".

חשוב לך לייצג את העדה האתיופית בתחרות ?

"חשוב לי להגיד שאני מרגישה שאני מייצגת את עצמי בלבד. אנחנו לא מקשה אחת בקהילה. אני אינדיבידואל בפני עצמי. כמובן שמאוד יעזור שעוד אדם מהקהילה יהיה בפרונט ויהיה לו ייצוג מכובד".

 האם את חושבת שעדיין צריך לנפץ סטיגמות?

"אולי כדאי שכולם יפנימו שאנחנו מורכבים מאינבידואלים. כל אחד ייחודי בפני עצמו ללא כל קשר להשתייכותו לעדה. וכן מסכימה שאי אפשר להכליל על עדה שלה תכונות אופי וכדומה ושלצערי זה עדיין קורה".

מי המודל שלך?

"ההורים שלי חד משמעית. המסע שהם עברו במבצע משה. זאת הייתה עלייה מאוד קשה, הם הגיעו לישראל אחרי מסע מפרך לטובת הגשמת החלום שלהם וזה כלל המון קשיים שהם התגברו עליהם באומץ. הם עברו את כל התלאות והגיעו למטרה שהייתה להם שזה להקים בית בישראל עם ילדים צברים שמשרתים בצה"ל בכבוד".

מה אמרו במשפחה על ההשתתפות בתחרות?

"פרגנו מאוד. אני ממש לא באה מעולם הדוגמנות והיופי, אני כן מודה שתמיד רציתי בסתר ליבי להיכנס לעולם הדוגמנות, אבל אף פעם לא פעלתי למען זה עד שלא הגיעה ההרשמה לתחרות.

הסביבה הקרובה תמיד היו בעד שאני אנסה. האמינו בי אבל לא היה לי אומץ עד כה. ועכשיו הם מאוד מרוצים שאני עושה את הצעד הראשון בעולם הזה וצופים לי גדולות.

בת אל והודיה החברה מהצבא שרשמה אותה לתחרות צילום מתוך אלבום פרטי
בת אל והודיה החברה מהצבא שרשמה אותה לתחרות. צילום מתוך אלבום פרטי

 

 

והחברים?

"מפרגנים מאוד. כיף לראות את כל האהבה והתמיכה מכולם".

מה החלום הכי גדול שלך?

"לזכות בתחרות מלכת היופי (וגם אם לא, עצם העובדה שאני מועמדת זה מעבר לכל דימיון ואני ממש שמחה על כך). לעסוק במשהו שאני אוהבת ושיש לי סיפוק ממנו. בתקווה שזה יהיה בעולם הדוגמנות ובנוסף ללמוד ולהשיג מקצוע שיהיה לי ביד לביטחון.

איפה נמצא אותך בעוד חמש שנים?

"אני מקווה שנשואה עם ילדים, ואני רוצה להאמין שאהיה בעלת תואר בפסיכולוגיה ואשלב גם את עולם הדוגמנות בחיים שלי".

תחרות "מלכת היופי" תיערך ביום ראשון הקרוב ה-24 באוקטובר. מלכת היופי הנבחרת תייצג את ישראל בתחרות "מיס יוניברס" העולמית, שתתקיים השנה לראשונה באילת

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. גאה בך!!! עוד מכיתה א אני זוכרת אותך כתלמידה מיוחדת , נעמה, שקטה, קשובה, רגישה, ומלכת היופי פנימית וחיצונית!!
    מאחלת לך הצלחה מרובה, אוהבת אותך ומחזיקה לך אצבעות!!
    אוהבת מורתך לשעבר 😍

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות