n

תנו גז – חלקים למנגל גז

האביב אשר הגיע במלוא הדרו הביא עמו את העונה הכי מתאימה ל"על האש" וזה בדיוק הזמן לרכוש מנגל חדש

מנגל
צילום: Pixabay

כיום ניתן למצוא שפע של פתרונות לבשר על הגריל. החל מהמנגל הפשוט והבסיסי, דרך מנגל פחמים מושקע, גריל חשמלי או גריל גז איכותי עם מגוון חלקים למנגל גז ליצירה של בשר מושלם.

כאשר שואלים חובבי בשר באיזה מנגל כדאי להתחדש, אין תמימות דעים בתשובה, יש את אלה אשר לא יוותרו על טעם הבשר המעושן על הגחלים ובעיקר לא יוותרו על האוירה שמתלווה לכל העניין ולעומתם יש את אלה שיעדיפו לאכול טוב אבל עם כמה שפחות התעסקות ועם כמה שיותר נוחות, אלה בוודאות ימליצו על גריל גז.

מביני דבר אומרים כי אין שום הבדל בטעם בין גריל פחמים וגריל גז, אבל ההחלטה אינה פשוטה מכיוון שיש עוד גורמים לקחת בחשבון, בעיקר כל מה שקשור להתעסקות, אנרגיה ועלויות. ואכן טרם ההחלטה וביצוע הרכישה חשוב להבין את ההבדלים בין האופציות הקיימות, להבין את אופן השימוש והתפעול של כל אחד מהמתקנים, אפשרויות ההכנה, הניקוי והטיפול בשגרה, הצורך בחלקי חילוף, עלויות תחזוק ועוד, כי בסופו של דבר, לכל אחד יש את הבחירה שמתאימה לו ולאופן בו הוא מעדיף את הבשר.

אם מדברים על מנגל פחמים כל מה שנדרש זה מתקן, רשת איכותית וגחלים, מה שחשוב זה לדעת לתפעל את העסק כולו, לחמם נכון את הגחלים, לנפנף ולהבעיר את האש בצורה הנכונה על מנת שהבשר לא ישרף וניתן יהיה ליהנות מארוחה. ההתעסקות רבה וזה מתאים לסוג מסוים של אנשים שאוהבים את זה ומכורים לחוויה. לעומת זאת, רכישה של מנגל גז מבטיחה קלות ונוחות מקסימלית. מדובר על הפעלה קלה ופשוטה, ללא צורך בעבודת הבערת האש או שמירה שהיא לא תדעך, המזון מוכן בצורה מהירה בהתאם למה שהונח על הרשת, נתחי בשר איכותיים, דגים, ירקות ועוד, ללא השקעה מרובה, בלי התעסקות מקדימה ועם תוצאות מעולות.

ההבדל המהותי הנוסף בין מנגל פחמים לבין גריל גז הוא באופן השמירה עליהם. גריל פחמים אינו מצריך טיפול אינטנסיבי, חשוב לוודא שהגחלים כבויות, לנקות היטב את הרשת ובערך זהו זה. גריל גז דורש התייחסות ותחזוקה שוטפת, של כלל החלקים למנגל גז, זה כולל טיפול וניקיון של המתקן עצמו, רשתות הצלייה, מבערי הנירוסטה והמבערים היצוקים, מפזרי החום וכו' לעיתים ישנה תקלה וחשוב מאוד במידה ויש צורך להחליף, להתאים את חלקי החילוף כראוי ולא לרכוש חלקים לא מתאימים.  מכיוון שבשוק קיימים שפע של יצרנים וספקים של חלקי חילוף, חלקם איכותיים וחלקם פחות, חשוב מאוד לרכוש חלקים למנגל גז העשויים מחומרים עמידים במיוחד על מנת לא לגרום לנזק משמעותי ובלתי הפיך למנגל כולו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

נורית בר. צילום: מלי אפרתי

"אנשים אמרו לי שהם לא סובלים ספורט. הם רק באו אליי והתאהבו"

תפריט נגישות