דף הבית / חדשות העיר משני / שת"פ בין עיריית ראשון לציון והמרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא): כנס לציבור הרחב בנושא נחירות ודום נשימה

שת"פ בין עיריית ראשון לציון והמרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא): כנס לציבור הרחב בנושא נחירות ודום נשימה

רונן דמארי

בשישי האחרון נערך בהיכל התרבות בראשון לציון כנס בריאותי מיוחד בנושא נחירות ודום נשימה, הודות לשיתוף הפעולה בין עיריית ראשון לציון והמרכז הרפואי שמיר אסף הרופא ובברכת ראש העיר רז קינסטליך ומנהלת המרכז הרפואי ד"ר אסנת לבציון קורח.

בכנס הרצו מנהל מחלקת אא"ג וניתוחי ראש צוואר-  פרופ' חיים גבריאל, פרופ' מיכאל וינמן-  מנהל המרכז לטיפול כירורגי בנחירות, ד"ר לימור מועלם מנהלת יחידת ראש צוואר וד"ר נתן שלמקוביץ- מנהל תחום אוטונוירולוגי.

מול אולם מלא של למעלה מ250  איש, הרצה צוות המחלקה על תחלואה של נחירות ודום נשימה בשינה, הערכה רפואית וטיפולים שמרניים, בדיקות ייחודיות להערכת מיקום החסימה, אופציות ניתוחיות וטיפולים חדשניים מתקדמים.

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון:

"העידן המודרני הביא עלינו עומס, אשר מקשה עלינו למצוא זמן לטפל בבריאותנו. אני רואה בשמירת הבריאות של תושבי ראשון לציון ושיפור איכות חייכם את אחת מהמחויבויות הבסיסיות והחשובות שלי. משימתנו לעורר מודעות  ולעודד את כל תושבי העיר לנהל אורח חיים בריא , לעסוק בפעילות ספורטיבית ולהקפיד על תזונה נכונה. אני מודה למרכז הרפואי שמיר אסף הרופא והעומדת בראשה, ד"ר אסנת לבציון קורח על שיתוף הפעולה ההדוק, והמחויבות המשותפת לבריאות הקהילה. אנו נמשיך לשתף פעולה בנושא הבריאותי במגוון תחומים לכל הגילאים בראשון לציון".

 

פרופ' חיים גבריאל , מנהל מחלקת אף אוזן גרון וניתוחי ראש צוואר:

"מחלקת אף אוזן גרון בראשותי שמחה לשתף פעולה עם עיריית ראשון לציון ולהביא בפניכם את מיטב הרופאים בתחום נחירות ודום נשימה. יש לנו מרכז חדש לטיפול כירורגי בנחירות בראשות פרופ' מיכאל וימן, ואני קורא מכאן לכל תושבי ראשון לציון, לבוא ולטפל אצלנו תחת מעקב רפואי מוסמך עם אחריות ומוניטין של שנים ארוכות".

 

ד"ר אסנת לבציון קורח, מנהלת המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא:

"אני מברכת על שיתוף הפעולה עם רז קינסטליך ועיריית ראשון לציון. המרכז הרפואי שלנו בא אל הקהילה במגוון נושאים הקרובים לליבם, מתוך תחושת שליחות ואחריות להיטיב עם בריאותם ולהעלות מודעות ביכולת לטפל בצורה מסודרת, במקום אחד רפואי- מקצועי ומתקדם הגדול והמוביל בשפלה.

אנו נמשיך בסדרת המפגשים הזו בעתיד, עם נושאים נוספים במטרה להגיע לכל תושבת ותושב, להעלות מודעות לתחום הבריאות

 

כנס בריאות
צילום: חורחה נובומיסקי
כנס בריאות
צילום: חורחה נובומיסקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות