דף הבית / חדשות העיר / שבט "יעד" פותח שנה

שבט "יעד" פותח שנה

מי ליאור

בטקס פתיחת השנה שנערך במוצ"ש נשא דברים חבר המועצה משה לבהר ונציג נווה ים בעירייה, המכיר את שבט יעד מזה שנים רבות עוד כשמנה חניכים בודדים. לבהר הדגיש את נושא העשייה והחברות בצופים שמאריכה שנים ותורמת רבות לבני הנוער.
עוד נמסר כי דורון אוזן מחזיק תיק הנוער, הוסיף ואמר כי שבט יעד המונה כיום כ-600 חניכים, הינו השבט הגדול בראשון לציון והיד עוד נטויה. אוזן הביע נכונות לטפל בנושא הגדלת סעיף תקציב תנועות הנוער בתקצוב העירייה לשנה הבאה.
ארז קונפורטי, ראש השבט, הודה להורים על עידוד ילדיהם להגיע לפעילות ערכית, חברתית זו והצביע על חשיבות הוצאת הנוער מהמסכים והפנייתם לחיזוק קשרים חברתיים ולפיתוח כישורים ומיומנויות לחיים בחברה.
כיבדו בנוכחותם זהבה אשריאל מאגף הנוער בעירייה, מנהלות ומורות מבתי הספר בשכונה. הנוכחים נהנו מהופעת קפוארה אותנטית ברזילאית סוחפת וקצבית, תוך עידוד החניכים להשתתפות בריקוד ומהופעה המגוללת קצת מההווי של הנוער בשבט שערכה השכבה הבוגרת.
חניכי השבט שקדו על הכנת שתי כתובות אש, האחת עם המילים שבט יעד המתנדנדות מצד לצד והשנייה בדמות ליצן המזיז ידיו. ההכנה של מיצגים אלה דורשת תכנון, הכנת דגם, בנייה בשיתוף פעולה ובדיקת תקינות של מהנדס. בסיום הטקס הופרחו בלונים לשמיים.
שבט יעד חוגג 35 שנים להקמתו. הרכזת הבוגרת של השבט טל לוי היא בוגרת שבט יעד ומנהיגה את השבט בהנאה ובהמון אהבה ומוטיבציה. בברכת שנת עשייה פורייה לשבט יעד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות