דף הבית / חדשות העיר / רחוב הרצל – רחוב בטוח יותר

רחוב הרצל – רחוב בטוח יותר

רונן דמארי

לאחרונה יצאה לדרך תוכנית רב מערכתית להגברת תחושת הביטחון ברחוב הרצל- אחד מהרחובות המרכזיים בראשון לציון. בתוכנית הזו לוקחים חלק כל הגורמים הרלוונטיים כמו משטרת ישראל, הרשות למלחמה באלימות, סמים ואלכוהול, החברה לבטחון, מינהל קהילה וחינוך, מינהל לשילוב חברתי , שירות לתושב, המוקד העירוני ועוד.
התכנית מתמודדת עם כל סוגי ומצבי האלימות, הפשיעה וההתנהגות האנטי-חברתית המתרחשים בעיר. מנהל הרשות למלחמה באלימות, סמים ואלכוהול, דוד בן שושן, מוביל את התוכנית באמצעות הקמת מערך מתואם ואפקטיבי שמחבר את כלל המאמצים האזרחיים עם כלל המאמצים המשטרתיים בנושא. בין היתר מפטרלים ברחוב שוטרים ופקחים רגליים.
חלק ניכר מהפרות הסדר הציבורי הוא בתחום התנועה. ברחוב הרצל מתקיימת אכיפה מוגברת של המשטרה והחברה לביטחון. בשלושת החודשים האחרונים נרשמו 340 דו"חות על ידי הפיקוח העירוני וכ-140 דו"חות על ידי המשטרה על חיות חמורות ברחוב. כמו חנייה בתחנות האוטובוס, חניות כפולות וחניה על פסי אדום-לבן. בנוסף ביצעה המשטרה הסברה בקרב נהגים אשר עמדו עם רכבם במקומות אסורים כולל חסימות מעבר, מדובר בנהגים אשר היו בתוך הרכב בעת ביצוע העבירה והוחלט להזהירם במקום לבצע אכיפה באמצעות קנסות לגבי אותם נהגים.
"כל הגורמים העירוניים ומשטרת ישראל התגייסו לטובת העניין" מסביר מנהל הרשות למלחמה באלימות, סמים ואלכוהול, דוד בן שושן "מדובר ברחוב מרכזי שבו מגורים ומסחר, יש בו תנועה ערה גם של כלי רכב וגם של הולכי רגל. המטרה שלנו למצוא את האיזון גם של הדיירים ברחוב וגם של המבקרים בו".
במקביל לפעילות ברחוב הרצל, החברה לבטחון וסדר ציבורי הציבה פקח מוסמך ברחוב רוטשילד בין הרחובות ז'בוטינסקי לרחוב רמז. הפקח יסייר רגלית ויאכוף רעש והפרות של סדר ציבורי כנגד הפאבים, בתי הקפה ועסקי הבילוי האחרים. הפקח מוסמך לרשות דו"חות ואף לבצע החרמות.

תמונה מתוך google maps

תמונה מתוך google maps

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות