n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: "הנאשמת ניצלה את אמונם של המתלוננים"

רחובות: "הנאשמת ניצלה את אמונם של המתלוננים"

בית משפט השלום ברחובות החליט לאחרונה לגזור עונש של עבודות שירות, על תושבת העיר שהורשעה בשימוש בפרטי אשראי של לקוחות חברה בה הועסקה

משטרה. אילוסטרציה
משטרה. אילוסטרציה

בית משפט השלום ברחובות החליט לאחרונה לגזור עונש של עבודות שירות, על תושבת העיר שהורשעה בשימוש בפרטי אשראי של לקוחות חברה בה הועסקה.

מגזר הדין עולה כי האשה שהועסקה בחברה במשך שמונה חודשים בלבד, קיבלה מהלקוחות את פרטי האשראי שלהם לצורך רישומם לפרויקטים.

הנאשמת השתמשה בפרטי האשראי של הלקוחות לצורך רכישת בורגרים, פיצות, החזר חוב לחברת סלקום, תשלום עבור שיעורי רכיבה וציוד בריכה. בסך הכל ביצעה הנאשמת עסקאות בשווי אלפי שקלים על חשבון הלקוחות. היא הורשעה על פי הודאתה בעבירות מרמה והונאה בכרטיס אשראי.

התביעה ציינה כי הנאשמת מעלה באמון הציבור ושלחה ידה בכספי המתלוננים תוך שימוש במספרי כרטיס האשראי שנמסרו לה. במעשיה, ביצעה הנאשמת רכישות בסכומים לא מבוטלים וגרמה נזק כלכלי רב. עוד נטען כי הנאשמת תכננה את מעשיה בקפדנות, על רקע קשייה הכלכליים.

סניגורה של הנאשמת ביקש מבית המשפט להתחשב בהודאתה של הנאשמת שחסכה זמן שיפוטי ובנסיבות חייה האישיות. הנאשמת עצמה הביעה חרטה על מעשיה וציינה כי עברה שינוי שימנע ממנה לבצע מעשים דומים בעתיד.

סגנית הנשיאה, השופטת אפרת פינק, קבעה בגזר הדין בין היתר: "במעשיה, פגעה הנאשמת בערכים החברתיים של הגנה על קניינו ורכושו של אדם, לצד הגנה על חיי מסחר תקינים. מידת הפגיעה בערכים המוגנים היא ברף בינוני. הנאשמת ניצלה את אמונם של המתלוננים עת ביצעו עסקאות מול החברה בה הועסקה. הנאשמת השתמשה בפרטי כרטיסי האשראי שנתנו לה במסגרת תפקידה ורכשה מוצרים ושירותים שונים בשווי העולה על 6,000 ₪. המדובר בעבירות הדורשות תחכום ותכנון תוך ניצול אמונם של המתלוננים. עם זאת, בסופו של דבר, מידת הנזק אינה גדולה מאוד אלא בינונית".

השופטת ציינה כי התחשבה בהליך הטיפולי שעברה הנאשמת וכן במצבו הרפואי המורכב של אביה של הנאשמת הסועדת אותו.

סוף דבר השופטת גזרה על הנאשמת עונש של חצי שנת עבודות שירות, מאסר על תנאי לתקופה של חצי שנה שיופעל אם תעבור עבירת הונאה או מרמה בשלוש השנים הקרובות וצו מבחן למשך שנה.

בנוסף נגזר על הנאשמת לפצות את בעלי כרטיסי האשראי בהם השתמשה לצרכיה האישיים.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות