דף הבית / כללי / פתחו סיבוב בצליעה

פתחו סיבוב בצליעה

לא כך קיווה עידן מימון לפתוח את הסיבוב השני של ליגת העל בכדוריד. גם הפגרה לא עזרה בשביל לחזור ולשחק עם סגל מלא ולמשחק הביתי מול חולון הופיעה הפועל ראשון לציון כשהיא ללא דניאל שקלים וללא גיא כהן הפצועים. נובאק בוסקוביץ אומנם נכלל בסגל, אבל גם הוא עדיין פצוע ולא שיחק זמן רב.

המשחק היה צמוד לכל אורכו כשחולון מהתחתית, נראתה מצוין ולא נתנה לאדומים לברוח. אחרי שוויון 4:4, הצליחה ראשון לציון לעלות ליתרון קטן עליו שמרה עד לסיום המחצית שהסתיימה בתוצאה 12:10. עם פתיחת המחצית השנייה, הורחקו מאמן חולון ניסים פלח וגם שחקנה פיליפ קאלו. ראשון לציון עלתה ליתרון של שלושה שערים, אך למרות ההרחקות חולון לא נשברה והצליחה לאזן שוב את התוצאה. המשחק נשאר צמוד ומותח ובדקה האחרונה הצליחה חולון לאזן ל- 23:23. עידן מימון לקח פסק זמן ממנו חזרה הפועל להתקפה אחרונה. יובל גררה כבש, אך בשניות הסיום הצליח עדן ג'ינג'י מחולון, להשוות את התוצאה. האדומים החמיצו הזדמנות לנצח כששי נתן, זרק כדור ארוך אל עבר שערה החשוף של חולון, אך הכדור נעצר בנגיחה של שחקן חולון והשופטים פסקו זריקת 9 שהוחטאה והמשחק הסתיים בשוויון. כבשו: יובל גררה 5, סאבו מאסטר, שון סלס ועוז חממי 4 כל אחד, נובאק בוסקוביץ' ואיתי סורקיס 3 כל אחד וערן צרפתי 1.

מאמן הקבוצה עידן מימון, אמר בסיום: "למרות שיש מספיק סיבות ותירוצים, אני לא נאחז בהם. יש לנו בעיה קשה עם פציעות: כשלושה שחקני הרכב משמעותיים מושבתים. גיא כהן הוא אבדה משמעותית והיעדרותו מכה קשה עבור הקבוצה, נובאק עדיין לא חזר לעצמו וחסרונו של דניאל שקלים משמעותי מאד.  הגנתית עשינו טעויות, התרעתי ובכל זאת נפלנו. התקפית היינו טובים לסירוגין וכשהמשחק מתנהל צמוד, הסיכוי שיגמר בשוויון גדול יותר. בסופו של דבר אנחנו לוקחים נקודה אבל אנחנו בבעיה. אין ספק שמעתה ואילך כל משחק הולך להיות קשה ומצפה לנו סיבוב קשה מאד ואני מקווה שנראה טוב. בשבוע הבא נצא למשחק חוץ מול רמת השרון שהחליפה מאמן ותרצה המשכיות לאחר שניצחה בפתיחת הסיבוב. נצטרך לבוא ממושמעים טקטית ולהילחם."

בגזרת הנשים השדות האדומות פתחו את הסיבוב השני עם ניצחון 31:25  על בנות הרצליה. הפועל פתחה מצוין וכבר בדקות הראשונות עלתה ליתרון שהמשיך לתפוח עם הדקות כשהשיא עמד על הפרש של שמונה שערים בדקה ה-23. הרצליה לא ויתרה ועד למחצית הצליחה לצמצם את התוצאה ל- 16:13. עם פתיחת המחצית השנייה שוב פתחו האדומות מבערים וברחו עם ההפרש. הפעם הרצליה כבר לא חזרה והניצחון נשאר בידיים הנכונות. כבשו: אולגה ניקולינקו 9, אלנה אומנץ 7, דניאלה דרגוביץ' 6, אושר כהן 5, ועדן שמאי 3.

מאמן הקבוצה דביר גולדשטיין אמר בסיום: "ניצחון חשוב בפתיחת הסיבוב השני, הובלנו רוב המשחק בהפרשים די גדולים וידענו לשמור על היתרון למרות סגל קצת חסר, אנחנו עם הפנים קדימה וממשיכים הלאה."

הלך קשה מול חולון- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
דרגוביץ מול הרצליה- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
  1. דרגוביץ מול הרצליה- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות