דף הבית / כללי / עוד ארבע לאוסף

עוד ארבע לאוסף

המתעמלת הצעירה מהפועל ראשון לציון, השתתפה בסוף השבוע שעבר בתחרות הגרנד פרי טייה בצרפת וקטפה ארבע מדליות נוספות: זהב, שתי מדליות כסף כסף ומדליית ארד. ביום ראשון, לקחה חלק בגמר תרגיל החישוק ובו קטפה את המקום הראשון ואת מדליית הזהב עם ציון של 22.950 נקודות, כשהיא עוקפת את אלופת העולם ארינה אברינה, שהשיגה ציון של 21.950. בגמר תרגיל הכדור, זכתה במקום השני שהוסיף לצווארה את מדליית הכסף אחרי שקיבלה ציון של 21.8. הרוסייה ארינה אברינה שהפסידה לה בחישוק, הייתה היחידה שסיימה לפניה עם ציון של 22.150. את מדליית הארד קטפה אשרם בתרגיל הסרט עם ציון של 19.100. את הזהב קטפה דינה אברינה עם 20.100 ובמדליית הכסף זכתה הבולגריה בוריאנה קאלין עם ציון של 19.800 נקודות.

עוד קודם לכן, זכתה אשרם במדליית הכסף בגמר הקרב-רב עם ציון כולל של 84.35 נקודות, שנייה לארינה אברינה הרוסייה שזכתה בזהב עם ציון של 84.4 נקודות. במקום השלישי זכתה אחותה של ארינה- דינה אברינה עם ציון של 80.750 נקודות.

לצערם של חובבי ההתעמלות בארץ, המתעמלת הודיעה כי לא תיקח חלק בתחרות הגראנד פרי שתיערך בחולון בסוף חודש מאי, בגלל לוח זמנים צפוף. היא תשתתף שבוע קודם לכן באליפות אירופה בבאקו ולאחר מכן במשחקי אירופה שבבלארוס. בתחרות בארץ צפויות להשתתף המתחרות הגדולות של אשרם- האחיות אברינה ומארגני התחרות עדיין מקווים שאשרם תופיע לפחות כמו בשנה שעברה, לתרגיל ראווה אחד.

לינוי והמאמנת איילת זוסמן מציגות את המדליות מצרפת- מתוך עמוד הפייסבוק של הוועד האולימפי בישראל
לינוי והמאמנת איילת זוסמן מציגות את המדליות מצרפת- מתוך עמוד הפייסבוק של הוועד האולימפי בישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות