דף הבית / חדשות העיר / סקר על הבר רחוב במדרחוב רוטשילד

סקר על הבר רחוב במדרחוב רוטשילד

רונן דמארי

העירייה ערכה סקר טלפוני ופנים מול פנים בקרב בעלי העסקים במדרחוב ודיירי רחוב רוטשילד, על מנת לבחון המשך פעילות מיזם בר רחוב. מהעירייה נמסר כי רוב משמעותי (81%) מהדיירים מעוניינים שהמיזם יחזור גם השנה, 71.4% טוענים שהוא הצליח להחיות את המדרחוב ו-71.4% טוענים כי נרשמה תנועה גדולה יותר של מבקרים. גם בקרב בעלי העסקים, התגובות חיוביות מאוד. 65% מהם מעוניינים שבר הרחוב ימשיך גם השנה ומעל למחצית מהנשאלים אמרו כי הוא הצליח להחיות את המדרחוב וסביבתו.
כזכור, מיזם בר רחוב נולד במסגרת התכנית לחיזוק מרכז העיר. לאורך המדרחוב פוזרו כיסאות ושולחנות ומסביב נפתחו ברים תחת כיפת השמיים עם מוסיקה חיה, תפאורה נהדרת ומחירים אטרקטיביים במיוחד. כך למשל כוס בירה עלתה 10 ₪ וכוס יין לבן ב-16 ₪. כמובן שהמכירה נעשתה במתחם מוגדר בלבד ולבגירים בני 18 ומעלה.
בר הרחוב החל לפעול לראשונה בספטמבר 2016 ולאור ההצלחה, חזר בקיץ 2017 ונמשך עד חגי תשרי.
במרכז העיר בכלל ורחוב רוטשילד בפרט מתפתחת בשנים האחרונות סצנת בילוי וקולינריה המושכת אליה אלפי צעירים. עוד אומרים בעירייה כי הדבר מורגש גם בכניסת צעירים וסטודנטים למגורים ברחוב ובסביבתו. ברים, פאבים, מסעדות ובתי קפה רבים נפתחו בשנים האחרונות ונראה כי בתהליך זה דבר מוביל לדבר. אם בעבר, בתי עסק רבים במדרחוב נהגו לסגור בשעות הערב, אזי עם התחלת מיזם בר רחוב, רבים מהם החליטו להישאר פתוחים.

 

צילום: אבי קקון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות