נתפס על חם

רונן דמארי

יחידת השיטור העירוני של משטרת ראשון לציון והסיירת הירוקה בחברה לבטחון הצליחו לתפוס שוב, על חם, נהג משאית השופך פסולת נוזלית של קידוחים בשטח פתוח במערב העיר.

פקחי הסיירת הירוקה מבצעים סיורים בשטחים פתוחים וכאשר הם מזהים בפסולת שהושלכה במקום, הם יודעים שהמשליך צפוי לחזור למקום. וכך היה, בעקבות הפעלת אמצעים טכנולוגיים, תצפיות ומארבים סמויים וגלויים בשטח, הגיע נהג מכלית ושוב החל להזרים את הפסולת הנוזלית במקום. מפקחים שהיו במקום תעדו את האירוע ויצאו לקראת הנהג שהופתע מאוד. מבירור פרטי הנהג, מתברר שהוא אינו תושב העיר וככל הנראה שפך בשטח העיר כדי לחסוך את עלויות הובלת והשלכת הפסולת. לנהג נרשם דו"ח והוא חויב לנקות את המקום. בחברה לבטחון מסבירים כי הפסולת הנוזלית עשויה להכיל צבע וחומרים רעילים נוספים שמחלחלים באדמה ומזהמים את מי התהום. כמו כן, מלבד הפגיעה בסביבה ונוף, היא פוגעת גם בחיות הבר ובבתי הגידול שלהן.

עוד נמסר כי בשנה האחרונה פתחה העירייה תחנה למחזור פסולת בניין בסמוך לשפד"ן. את התחנה מנהל זכיין פרטי, ואגף התברואה במינהל איכות הסביבה בעירייה מפקח עליה. אחת ממטרותיה של התחנה היא לצמצם את תופעת השלכת פסולת בניין פיראטית בשטחים פתוחים בעיר.

ראש העירייה, רז קינסטליך, שיבח את פעילות מפקחי היחידה ואמר: "ראשון לציון לא תהיה פח אשפה לפסולת בניין. אנו משתמשים בכל האמצעים ברשותנו למגר את התופעה כך שנהגים ובעיקר בעלי החברות השונות יבינו שלא משתלם להם לעבור על החוק". סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החברה לבטחון, מקסים בביצקי, הוסיף כי: "החברה לבטחון עושה שימוש גם באמצעים טכנולוגים סמויים על מנת לאתר את פורעי החוק ולשייך את הפסולת אליהם". מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני, סיכם: "אני קורא לתושבים להתקשר ולהתריע על כל פעילות חשודה ואנחנו נבדוק את העניין".

 

נהג מיכלית נתפס במהלך שפיכת פסולת נוזלית בשטח פתוח (3)
נהג מיכלית נתפס במהלך שפיכת פסולת נוזלית בשטח פתוח. צילום: החברה לבטחון

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות