דף הבית / חדשות העיר משני / נחתם מסמך עקרונות

נחתם מסמך עקרונות

רונן דמארי

בהמשך להסכם שיתוף הפעולה לסיבוב השני עליו חתמו ארבעת המתמודדים לראשות העיר ערב הבחירות, ליאל אבן-זהר ורז קינסטליך חתמו על מסמך עקרונות.

כזכור באירוע מתוקשר שהתקיים כשבועיים לפני הבחירות הציגו קינסטליך, אבן-זהר, דורון אוזן ואסף דעבול הסכם תמיכה הדדי, שיבוא לידי ביטוי במידה ואחד מהם יעפיל לסיבוב השני מול ראש העיר המכהן דב צור.

ליאל אבן-זהר, חברת מועצת העירייה, ויו"ר סיעת 'דרך חדשה' קיבלה 4 מנדטים למועצה וכ20% לראשות העירייה, והפכה לסיעה השנייה הגדולה ביותר במועצת העיר. קינסטליך, עלה לסיבוב השני מול צור לאחר שזכה ב- 22%.

גורמים המעורבים בהסכם מסרו כי השניים הסכימו כי נושא מיגור השחיתות יעמוד בבסיס המצע המשותף, וכן נושאים שונים של תכנון ושיפור פני העיר, איכות סביבה, חינוך, צעירים וסטודנטים, גמלאים, בריאות הציבור ועוד, בהתאם למצעים של הצדדים.

אבן-זהר מסרה השבוע: "אני רואה חשיבות רבה בעמידה בהסכמים ותמיד עומדת מול עיניי טובת תושבי ראשון. יחד עם רז נביא להחלפת השלטון, נבטיח שמירת המנהל התקין, שקיפות ושיתוף התושבים. מראש הודעתי שאכבד את ההסכם שלי ואני מתכוונת לדאוג לכך שהחזון המשותף אכן יוגשם. ראשון נצבת היום לפני הזדמנות למנהיגות חדשה בראשות רז קינסטליך, ואני מאמינה כי יחד ניישם את התוכניות החשובות לקידום העיר ולניקיון העירייה, להחזרת העיר לתושבים ולטובת תושבי ראשון".

יו"ר סיעת הירוקים+הצעירים של ראשון והמועמד לראשות העיר רז קינסטליך ציין כי: ״ליאל מוכיחה שוב שהיא נאמנה לדרכה ולהסכמים עליהם היא חותמת. החובה של כולנו היא להיות קשובים לציבור ולהסיר את העננה שמעיבה על עירנו. ביחד עם ליאל ועם שותפים נוספים שיצטרפו בימים הקרובים ל"קואליציית השינוי", נוביל את ראשון לציון לעתיד חדש״.

קינסטליך הוסיף: "אני מקווה כי גם שאר מנהיגי הסיעות קשובים לרחשי הציבור ויצטרפו גם הם לשינוי. במיוחד אני מצפה מאותם אלה שחתמו על הסכם התמיכה בי בסיבוב השני, להוכיח שהם נאמנים לדברים עליהם חתמו ואותם הציגו במסיבת העיתונאים. זהו תחילתו של עידן של פוליטיקה חדשה".

ליאל ורז חותמים. צילום: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות