דף הבית / עסקים בכותרות / משרדים בפתח תקווה

משרדים בפתח תקווה

פתח תקווה היא כבר מספר שנים אחד ממוקדי תעשיית ההייטק המובילים באזור המרכז. אך, כראוי לאם המושבות שהייתה גם אחד היישובים הראשונים שקמו בישראל, פתח תקווה הייתה גם במשך שנים רבות מוקד תעשייתי לא רק לתעשיית ההייטק ולסטארטפאים מבוססים. ולא לחינם תעשיינים רבים זיהו בה את הפוטנציאל, עוד מסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20. ייתכן ומי שמתעניינים בהשכרת משרדים בפתח תקווה לא בהכרח מכירים את ההיסטוריה הענפה של העיר אך ההתפתחות של השנים האחרונות, בהן משרדים להשכרה בפתח תקווה הם יעד מבוקש לתעשיינים "חדשים" רבים היא רק המשך להיסטוריה הענפה של העיר.

 

אחד האזורים המשמעותיים ביותר להשכרת משרדים בפתח תקווה הוא אזור התעשייה של קריית מטלון, שהוא האזור השלישי בגודלו להשכרת משרדים בפתח תקווה אחרי קריית אריה ואזור סגולה. בשונה מסגולה, המשמש היום בעיקר לתעשייה כבדה ומפעלים מסורתיים, קריית מטלון, בדומה לאזור התעשייה של קריית אריה וגם פארק אזורים היוקרתי, הם יעד מבוקש כבר מזה כעשרים שנים עבור חברות טכנולוגיות המעוניינות לשכור משרדים בפתח תקווה.

צילום – Offispaces.com

 

קריית מטלון מציגה שילוב מעניין במיוחד מבחינה אורבנית, כאשר בצד המערבי מדובר באחת משכונות המגורים הותיקות של פתח תקווה, כולל בתים צמודי קרקע ובנייה כפרית. לעומת זאת, במזרח השכונה נמצא אזור תעשיית היי טק תוסס הנחשב לאחד מהאזורים המבוקשים עבור כל מי שמחפש משרדים להשכרה בפתח תקווה .

 

ייתכן והשילוב הנוכחי בין הכפריות והפשטות לבין התעשיה והתחכום שעשוי להיראות אולי מוזר היום, נטוע כבר בשורשיו של האזור. במהלך המחצית הראשונה של המאה ה-20 ועד שנות ה-60 האזור שימש כאזור בו היו פרדסים רבים ומסביבם בתים פרטיים ואף באר היסטורית שנשארה באזור, כמזכרת מהימים "התמימים" של האזור. יחד עם זאת, כבר משנות ה-40 התאחדות התעשיינים בישראל ביקשה לפתח את האזור וכך הוקמו בו מפעלי סיבים רבים, בעידודם של יזמים ותעשיינים ישראליים.

 

היום, האזור כולל למעלה מ-800 חברות ועסקים שבחרו בו עבור משרדים בפתח תקווה לעובדים שלהן. הלכה למעשה, לא ניתן לחשוב על האפשרות של השכרת משרדים בפתח תקווה מבלי לקחת את האזור בחשבון. לראיה חברות מובילות רבות, כולל חברות בינלאומיות החליטו להתמקם באזור. על חברות אלו  ניתן למנות את בזק בינלאומי, 012 ,ניו פארם, ECI, פורשה ישראל ושטראוס גרופ, טבע.

 

בנוסף, לאחרונה התפתח בקריית מטלון מתחם בילוי ונפתחו בו פאבים, בתי קפה ומסעדות רבות. לב המתחם נמצא במזרח אזור התעשייה, ב"יכין סנטר", שמרכז מספר רב של בתי קפה ומסעדות והקמתו נתנה תנופה רבה לעסקים מסוג זה ולקידומו כיעד מוביל עבור משרדים להשכרה בפתח תקווה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות