דף הבית / כללי / מצטיינים גם בנבחרת

מצטיינים גם בנבחרת

ליגת העל אומנם בפגרה, אך שחקני שתי נציגות העיר שמהווים את רוב נבחרת ישראל, לא עצרו לנוח. בשבוע שעבר התקיים טורניר משחקים בינלאומי בהולנד, והנבחרת שאחד מעוזריה הוא עידן מימון, מאמן הפועל ראשון לציון, שיחקה ארבעה משחקים בשלושה ימים בהם הפסידה פעם אחת, סיימה בתיקו פעם אחת, וניצחה פעמיים.
ביום שישי, שיחקה הנבחרת מול אסטרכן הרוסית, וניצחה 45:35. מי שהצטיין במשחק, היה הצעיר רותם סגל, שנמנה עם סגל אלופת המדינה- מכבי ראשון לציון. הוא כבש שמונה שערים. עוד כבשו בניצחון: עומר גרא 6, עמית סטלמן ו-ולדי קופמן 5, יובל גררה מהפועל- 2, ורם טורקניץ 1.
יום קודם, ניצחה הנבחרת 34:33 את אודוריהו מרומניה. את שער הניצחון לזכות ישראל, כבש ולדי קופמן בזריקה אדירה משלושת רבעי מגרש. הוא גם הצטיין עם שמונה שערים. דניאל שקלים מהפועל כבש 5, דניאל פרידמן ועמית סטלמן ממכבי כבשו 4 כל אחד, רם טורקניץ ממכבי ויובל גררה מהפועל, כבשו 2 כל אחד, עומר גרא כבש שער אחד.
את תוצאת התיקו השיגה הנבחרת מול קבוצה הולנדית, וכמו תמיד בלטו נציגי שתי הראשלציות. יובל גררה, ולדי קופמן ודניאל פרידמן, כבשו 4 שערים כל אחד. בשער, בהופעת בכורה בנבחרת הבוגרת, עמד מושיקו אלימלך מהפועל.
בינתיים בראשון לציון, מחלקות הנוער ממשיכות לעבוד בשיא המרץ. קבוצת ילדים ז'1 של מכבי, ניצחה 30:22 את שכנתה לצמרת מקריית אונו, ושמרה על מקומה בפסגה. כבשו: אור שטרית, אריאל זודין ולאון מילס 7 כל אחד, תמיר דרורי ונדב שפק 4 כל אחד, אופיר ואנונו 1.
קבוצת נערות י', אותה מאמן גלעד מאור, ניצחה את מ.כ חולון במסגרת משחק בגביע המדינה 28:22, ועלתה לשלב הבא. כבשו: שירה ג׳רבי 13, שיר גבזה 5, רותם כהן 3, מיכל מג׳אר ומיה הרוש 2 כל אחת, שביט אטיאס, רוני קלדרון ועדי סלומיאנסקי 1 כל אחת.
אצל האדומים, קבוצת ילדים ז' של רועי פלח, הביסה 31:19 את רמת השרון, ילדים ח', של רן אפרון ניצחו ברחובות 30:28, נערים י', של וובה זייקמן הביסו 38:10 את כפר מנחם ושמרו על המקום הראשון במחוז דרום, נערים ט', של מושיקו חן, ניצחו 29:26 את הרצליה, נערים ט', של לייזי ורד, גברו על בני הרצליה 36:28 וקבוצת הנוער של המועדון, אלופת המדינה- ניצחה בשלב הראשון של הגביע את מכבי דימונה 32:26, והעפילה לשלב הבא.

 

הנבחרת בטורניר בהולנד- צילום צחי וייס איגוד הכדוריד

 

עלו שלב, נערות מכבי- צילום מכבי ראשל"צ

 

מחלקת הנוער האדומה בפעולה- צילום הפועל ראשון יד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות