דף הבית / חדשות העיר / מנהלת תחום אמנות ואוצרת עירייה, אגף אמנות כותרים ומורשת – אפי גן

מנהלת תחום אמנות ואוצרת עירייה, אגף אמנות כותרים ומורשת – אפי גן

אפי גן

"השנה החולפת התאפיינה בהמשך עבודה רצינית ומשותפת של כל הגופים העוסקים באמנות בעיר בשיתוף קהילה, אמני העיר והמערכת העירונית. בגלריה העירונית מוצגות  תערוכות מרתקות וחשובות הפתוחות לקהל ללא תשלום.בבית האמנים מתחלפות מידי חודש תערוכות המציגות גם מן המקומי וגם מן הארצי. בגלריה בבית יד לבנים מוצגות תערוכות מתחלפות הקושרות את האמנות לערכי הבית. הוועדה העירונית לשילוב אמנות ברשות איתן דורון מתווה מדיניות ודואגת לפיסול במרחב הציבורי.
בשנת 2018 נמשיך להעמיק את הקשר בין התושבים לאמנות גם באמצעות מיזמים שהתחלנו דוגמת בתים פתוחים המתוכן גם במרץ 2018, שיחות מכווצות על אמנות הנערכות בגלריה, וגם באמצעות מיזמים הקושרים את שנת ה-70 למדינה, לקהילה ולאמנות. אין ספק ששיתוף הפעולה והתמיכה החמה מצד תושבים, שוחרי אמנות, מתנדבים בוועדה העירונית, לצד עבודה משותפת של  העוסקים בתחומי התרבות בעיר הם המנוע והם אלה שהופכים  את העבודה והתוצאה לשווים יותר. אני מזמינה את התושבים להיות אתנו בקשר וליהנות ממגוון עשיר של עשייה למענם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות