דף הבית / כללי / מלכודת אמצע השבוע

מלכודת אמצע השבוע

גם השבוע נערך מחזור משחקים כפול. ביום שישי, אירחה נחלת יהודה את נועלת טבלת ליגה ב', א.ס מור חולון, והתעללה בה עם 6:0 חד וחלק. רועי אליהו כבש את שני השערים הראשונים בדקות 10 ו-20, וחתם את תוצאת המחצית. במחצית השנייה הגיע תורו של מוחמד שרבוש לכבוש צמד תוך עשר דקות, ולעלות את נחלת ל- 4:0. את החגיגה נעלו רוני אוחנה ושי גבאי עם שני שערים בעשר הדקות האחרונות של המשחק.
ביום שלישי, יצאה הקבוצה למשחק חוץ מול עמישב פתח תקווה הצמודה אליה בתחתית. עמישב לא התקשתה לנצח 3:1, ונחלת נשארה במקום ה- 12 בטבלה. במחזור הקרוב היא תארח את שמשון בני טייבה המדורגת שביעית.
במחוז המקביל, שיחקה ביום שישי קבוצת שיכון המזרח בחוץ מול מ.כ מכבי אשדוד מהמקום השני בטבלה. על הנייר, אשדוד הייתה אמורה לנצח בקלות. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, ובדקה ה- 69, אשדוד עלתה ליתרון של 1:0. אם זה לא הספיק, אז בדקה ה-85, הורחק דניאל קריטי בכרטיס אדום ושיכון נשארה לדקות הסיום בעשרה שחקנים. דווקא אז, דקה לפני סיום המשחק, כבש דניאל סהלו את שער השוויון וחתם את תוצאת המשחק. בסיום, התפתחה מהומה ביציע אוהדי אשדוד, שסירבו לקבל את התוצאה המפתיעה מול הקבוצה ממרכז הטבלה, והחלו לקלל את מאמנם שלא נשאר חייב והתעמת איתם.
ביום שלישי, אירחה הקבוצה את ירוחם, והובסה 4:1. עמית חבצלת, כבש את השער היחיד לזכות השיכון במהלך המחצית השנייה, דניאל סהלו שהציל נקודה לקבוצה במחזור הקודם, הורחק בכרטיס אדום במחצית הראשונה. הקבוצה מדורגת תשיעית, ובמחזור הקרוב תצא למשחק חוץ מול צעירי רהט שנמצאת מתחת לקו האדום.
בליגה ג', קבוצת מ.ס ראשון לציון, עברה שבוע לא מרשים, וספגה שני הפסדים זהים בשני המחזורים האחרונים. ביום שישי יצאה למשחק חוץ מול אבירי בת ים והפסידה 6:3. במחצית התוצאה הייתה 3:3 כשאלעד דן עם צמד, ורועי אסייג, כבשו לזכותה. במחצית השנייה, היא ספגה שלושה שערים ללא מענה. ביום שלישי, אירחה את הפועל בני אשדוד, ושוב הפסידה 6:3. במחזור הקרוב היא תצא למשחק חוץ מול הפועל רמלה.

סהלו, כבש בשישי הורחק בשלישי- צילום גולר

 

ממשיך לכבוש, אלעד דן- צילום אורית סיני

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות