דף הבית / חדשות העיר / מוציאים את המגילה מבתי הכנסת

מוציאים את המגילה מבתי הכנסת

רונן דמארי

בפורים הקרוב יתקיימו בעיר אירועי קריאות מגילה במתנ"סים ומועדונים, זאת כחלק ממיזם "מגילה בקהילה" שייערך על ידי ארגון רבני צהר ותכנית "יחד" של רשת אור תורה סטון, בלמעלה מ- 450 מוקדים בהשתתפות אלפי אנשים ברחבי הארץ. האירועים בכל אחד מהמוקדים יכללו קריאת מגילה מלווה בהסברים על המגילה והחג, מגוון רחב של פעילויות וכל ילד יזכה לקבל משלוח מנות ומגילה מרהיבה.
האירועים ייערכו במספר מוקדים בעיר, ביניהם גני ראשון, מרכז קהילתי כרמים, מתנ"ס נעורים, מתנ"ס רזון, מתנ"ס רמת אליהו ועוד. מארגני המיזם בראשון לציון מציינים כי "קריאות המגילה מיועדות לכולם – ילדים והורים, חילוניים ודתיים, בוגרים וצעירים, נשים וגברים".
ראש רשת מוסדות אור תורה סטון, הרב שלמה ריסקין: "בפרשות השבוע של השבועות הקרובים אנו עוסקים במשכן, שלא חיכה שבני ישראל יגיעו אליו, אלא היה נייד והגיע לכל מקום בו העם היה נמצא. באופן דומה, גם בפורים הוצאנו את המגילה לציבור הישראלי. באמצעות הפרויקט ביקשנו לאפשר לכל אחד ואחת לפגוש את היהדות במאות מוקדים ברחבי הארץ ולהתחבר לרוח החג, מנהגיו וערכיו ביחד, מתוך אחדות בין חלקיה ומגזריה של החברה הישראלית".
יושב ראש ארגון רבני צהר ויו"ר-עמית רשת אור תורה סטון, הרב דוד סתיו: "פורים זו הזדמנות נפלאה לקיום הקריאה הנצחית של אסתר 'לך כנוס את כל היהודים'. החברה הישראלית זקוקה היום יותר מתמיד לחבור בין כל שבטיה .קריאת המגילה המשותפת היא צעד בכיוון הנכון".
מיזם "מגילה בקהילה" הינו חלק מהפעילות לציבור הרחב שמקיימים רכזי תכנית "יחד" מבית אור תורה סטון לאורך השנה כולה, בשיתוף החברה למתנ"סים ומרכזיים קהילתיים ברחבי הארץ.

צילום: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות