דף הבית / כללי / מועמדים על קו הסיום

מועמדים על קו הסיום

רונן דמארי

 

ביום שלישי הקרוב ייפתחו הקלפיות ותושבי ראשון לציון יתבקשו לממש את זכותם הדמוקרטית ולהצביע עבור מי שבעיניהם ראוי להנהיג את העיר במהלך חמש השנים הבאות. על מנת שתושג הכרעה, על אחד מהמועמדים לראשות העיר להשיג לפחות 40 אחוזים מהקולות הכשרים של בעלי זכות הבחירה. במידה ותוצאה שכזו לא תושג – יתקיים סיבוב בחירות שני כעבור שבועיים בין שני המועמדים שקיבלו את אחוזי ההצבעה הגבוהים ביותר. לבקשת "גל גפן" ששת המועמדים מעבירים לכם מסר אחרון במסגרתו ינסו לשכנע אתכם להצביע עבורם רגע לפני שאתם ניגשים לקלפי.

 

דב צור

ראש העיר דב צור: "רק ראשון. ראשון לציון היא הבית שלי. כאן נולדתי. כאן גדלתי. את כל חיי הבוגרים עשיתי כאן כשליח ציבור. ראשון היא לא מקפצה, היא לא ג׳וב. ראשון היא משימת חיי. נבחרתי לתפקידי לאחר ניסיון ציבורי עשיר.  כיהנתי בתפקידים בכירים במגזר הפרטי, צברתי ניסיון ניהולי בחברות פרטיות וציבוריות. ההישגים שלנו במהלך העשור האחרון נמצאים בכל רחבי העיר.  ברחובותיה, בשכונותיה, במתחמי התעסוקה החדשים, בשיקום רחוב רוטשילד ומרכז העיר, בתעסוקה המתקדמת שהבאנו לכאן ומעל לכל במהפכה החינוכית שהובלנו. ראשון מובילה בכל טבלאות ההישגים. זה ניצחון של כולנו! תמיד צעדנו ביחד. גם הפעם ננצח ביחד. התמיכה שלכם והאמונה שלכם מרגשת אותי עד מאוד. עשינו המון – ביחד – ויש עוד כל כך הרבה משימות להשלים.

ראשון היא מה שהיא בזכותכם. בזכות הילדות והילדים שלכם. בזכות הנכדים.  אני כאן כדי לשרת את כולכם. כמו תמיד אעשה זאת באמונה גדולה, ביושר ובניקיון כפיים. אני לא מכיר דרך אחרת".

 

רז קינסטליך

רז קינסטליך: "ראשון לציון רוצה שינוי. שינוי דרך, שינוי שיטת ניהול ושינוי סדרי העדיפויות. ראשון היא עיר בעלת איתנות כלכלית וכשאבחר אני מתכוון לשים את הדגש על נושא החינוך ולהפוך את ראשון לעיר המובילה בישראל בהשקעה בתלמיד. הפרמטר של השקעה בתלמיד הוא אקוטי וחשוב לשם הקטנת הנטל ההורי, צמצום הפערים והענקת כלים ממשים להעצמת תלמידי העיר. אפעל להקטנת גני הילדים ל-25 ילדים, להגברת הפיקוח והשקיפות בגני הילדים ובמערכת כולה. אפעל למען תחבורה חכמה יותר ועיר ירוקה יותר למען הדורות הבאים ולמען בעלי החיים. אפעל להפיכת ראשון לעיר חכמה ודיגיטלית יותר. המודל הניהולי שלי מבוסס על שיתוף ציבור ורתימתו לטובת מהלכים עירוניים, כך נגביר שקיפות, נקטין את השחיתות, נבצע מהלכים מותאמים לתושבים ונעצים את המרכיב הקהילתי בעיר. אני מתכנן להשקיע רבות באוכלוסיית הגיל השלישי ולהנפיק להם כרטיס "תושב זה"ב" שיעניק להם הטבות ייחודיות, קיצור תורים בעירייה, הנגשה של מערכות העירייה, חניה מסומנת לגיל הזהב, סיוע בתהליכים בירוקרטיים ועוד.

אני היחיד שמנצח את דב צור ואני היחידי שיכול לחולל את השינוי שהעיר כה צמאה לו".

 

עו"ד ליאל אבן זהר

עו"ד ליאל אבן –זהר: "במשך שנותיי הרבות בפעילות ציבורית הוכחתי שצריך ואפשר לפעול בחוכמה, בעוצמה וביעילות ולעשות כל זאת ביושר ומתוך תפיסת שליחות עמוקה. יש לי חזון גדול וניסיון מוניציפאלי וניהולי רב. בעשר שנותיי במועצת העיר מילאתי תפקידים משמעותיים –  מתיק חינוך ותיק הפיתוח הכלכלי ועד יו"ר האופוזיציה, ניהלתי ועדות עירוניות וכיהנתי בדירקטוריונים. הוכחתי יכולת ביצועית ואת היותי לוחמת נחושה על זכויות התושבים, על הקופה הציבורית, ונגד שחיתות. במקום שאחרים התקפלו או חיבקו את ראש העיר המכהן – אני עמדתי על המשמר. היום אני היחידה שתוכל באמת לנקות את העירייה ולהחזיר לה תרבות ארגונית שכולנו רוצים שתהיה בה: של הגינות, שיתוף, ויעילות –  לטובת התושבים ולא המקורבים. אני גם היחידה שתדע לשמור על צביון ראשון לציון כעיר חילונית ולדאוג לזכויות המיעוט הדתי, מתוך תפיסת עולם שוויונית.

אכנס לתפקיד מצוידת בשכל ישר, השכלה רחבה, ניסיון משפטי של עשרות שנים, ניסיון בזירה הלאומית והבינלאומית וכשאני חייבת -רק לכם- תושבי העיר.

ב- 2013, זכיתי במקום השני במרוץ לראשות העיר. הפעם, בעזרתכן ובעזרתכם, נחזיר את ראשון לציון לדרך הישר, ונצא לדרך חדשה".

 

דורון אוזן

דורון אוזן: "הגיע הזמן שראשון לציון תפסיק להיגרר מאחור בכל התחומים. אנחנו מסתפקים במועט בזמן שאנחנו יכולים להוביל. העיר שלנו חייבת הנהגה צעירה ורעננה שתכניס שיטות ניהול מתקדמות ותבצע פה מהפכה של ממש שמתחילה קודם כל בתפיסה ובסדרי עדיפויות. הגיע הזמן שנחזיר את העיר לתושבים. הגיע הזמן להנהגה שדואגת לכל התושבים מכל האוכלוסיות ולא רק לקומץ מקורבים. הגיע הזמן להנהגה שפועלת בשקיפות וניקיון כפיים, בקשב וברגישות. תושבי ראשון ראויים לכך".

 

 

 

אסף דעבול: "אני ראוי להיות ראש העיר משום שאני דוגל בטוהר המידות, שקיפות ומנהל תקין ורואה תמיד את טובת התושבים מול עיניי. כיהנתי כסגן ראש העיר הממונה על  הרווחה בתקופת מר מאיר ניצן. ב-10 השנים האחרונות כיהנתי כיו״ר האופוזיציה ויו״ר ועדת ביקורת. לכן, אני מכיר את העירייה לאורך ולרוחב ויש לי את הניסיון הרב ביותר מכל המועמדים. בשנים האחרונות ניהלתי מאבקים למען שמירה על היקב, חשפתי את פרשיות השחיתות, נאבקתי למען הצרכים של התושבים והייתי זמין יום ולילה בטלפון וברשתות החברתיות. אני נפגש בכל יום עם התושבים ומבין את הצורך והרצון לשינוי אמיתי בעיר.

יש לי את הניסיון הדרוש, הידע בתחום העירוני ומעל לכל יש לי את היכולות להתמודד ולעמוד איתן מול לחצים. אנהל את העיר בצורה הכי נקייה ושקופה עבור כל התושבים. המצע שלי נכתב לאחר שיחות רבות עם תושבים. אני יודע אלו צעדים נדרשים כדי להחזיר את העיר לימיה היפים וכך אעשה.

אשמח לקבל את אמונכם ולשרת אתכם במשך חמש השנים בתפקיד ראש העיר של כל תושבי ראשון לציון".

 

מוטי עג'מי

מוטי עג'מי: "תושבות ותושבי ראשון לציון, עירנו עומדת בפני תקופה מאתגרת מעין כמוה בעשור הקרוב. כמות התושבים תגדל בכ-50%. מקור ההכנסה העיקרי של העיר – מתחמי התעסוקה דורש טיפול ע"י מבוגר אחראי, פתרון לבעיות התחבורה יכול לייצר רק אדם מנוסה והובלה למצוינות של מערכת החינוך העירונית יכול לעשות רק מועמד בעל יושרה. ראשל״צ חייבת שינוי מול אתגרי העתיד.

 

 

 

הבחירה שבידכם גורלית ותקבע לאיזה כיוון ראשל״צ תמשיך. התשובה צריכה להיות ברורה: אסור להמר על עתידה של העיר ועל עתיד הילדים שלנו.

בטרם תיכנסו מאחורי הפרגוד, תבחנו למי מהמועמדים יש את הכלים הטובים ביותר לעשות עבורכם את העבודה. אני, מוטי עג׳מי, רו"ח במקצועי, עם נסיון כדירקטור בתאגידים ציבוריים, עשייה ציבורית של 20 שנים כחבר מועצה, סגן ומ״מ ראש העיר בעשור האחרון.

שימשתי כראש העיר בפועל וניהלתי את העיר באחת התקופות הסוערות והקשות בתולדותיה, בזמן שהתפוצצה פרשת השחיתות. הוכחתי את יכולותיי לנווט את המערכת בשילוב עם ניסיון, יושרה ואחריות. לכן ב-30.10 לא לוקחים סיכונים ומצביעים למוטי עג'מי לראשות העיר וראשון אחת למועצה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות