דף הבית / חדשות העיר ראשי / מונתה מנהלת אגף יסודי במינהל החינוך

מונתה מנהלת אגף יסודי במינהל החינוך

רונן דמארי

 

דורית קראדי. צילום: ראובן וליאור קפוטצינסקי

מנהלת אגף יסודי חדשה במינהל החינוך שבעיריית ראשון לציון. דורית קראדי, יו"ר תא המנהלים בראשון לציון ומנהלת בית הספר היסודי נווה עו"ז ב-13 השנים האחרונות, נבחרה לתפקיד ותחליף את רונית רענן שפרשה לגמלאות. ראש העירייה, רז קינסטליך, איחל לה הצלחה בתפקיד ואמר: "דורית הובילה וקידמה בהצלחה פרויקטים ותוכניות חינוכיות בבית הספר. היא ידעה להוביל באופן נכון ובטוח את החינוך המשלב דתיים וחילונים. אין לי ספק שיכולותיה וניסיונה יובילו אותה להצלחה בתפקיד". חינוך משלב הוא מסגרת חינוך המשותפת לילדים המגיעים מבתים חילוניים דתיים ומסורתיים, כאשר המטרה היא שאלה יכירו את אלה ויכבדו איש את אורחות חייו של חברו. בבית הספר נווה עו"ז מטמיעים את התהליך זו השנה השביעית, כאשר בוגרי המחזור הראשון עלו השנה לכיתה משלבת ראשונה בעל יסודי, בבית הספר אמירים.

דורית קראדי מילאה מספר תפקידים נוספים לפני בחירתה לתפקיד, בין היתר שימשה כמנטורית של מנהלים בתחילת דרכם, ממיינת מנהלים לקורסי ניהול ומנחה בפיתוח מקצועי של צוותי ניהול ומנהיגות ביניים בבתי ספר במגזר הערבי. לאורך השנים שבהן ניהלה את נווה עו"ז פיתחה קראדי את בית הספר ואת סביבת הלמידה שבו למיומנויות המאה ה-21 . קראדי נתנה דגש על הישגים גבוהים, תוך שמירה על אקלים בטוח, חינוך לערכים, מתן שוויון הזדמנויות לכל תלמידי ותלמידות בית הספר והצמחת מנהיגות בית ספרית לתפקידי מפתח. מנהלת אגף יסודי, דורית קראדי, אמרה: "לאחר 17 שנה בהן אני עובדת בנווה עוז ראשון לציון מתוכן 13 שנה כמנהלת אני מסיימת את תפקידי בתחושת סיפוק גדולה על הדרך המקצועית ועל המקום הנפלא שאפשר לי התפתחות מקצועית ומקום לביטוי היצירתיות. נווה עו"ז הוא בית מצוין הידוע האקלים המיטבי והישגי תלמידיו המצוינים. הצוות החינוכי הוא מן הטובים שיש וקהילת ההורים שותפה פעילה ותומכת בדרך החינוכית שמתווה בית הספר.

בבית הספר נווה עו"ז נשארת מנהיגות המשך יציבה ואיכותית אשר תמשיך את דרכי כי לכל אורך הדרך צוות הניהול שותף בתהליך קבלת ההחלטות וכולם רואים במשימת ההמשך אחריות ושליחות. הדבר הכי קשה עבורי הוא עזיבת  הילדים. בכל בוקר נהגתי לחכות לילדים בשער, לברך אותם לבוקר טוב ולחבק אותם. אני נפרדת מתפקידי אך ממש לא מהאנשים וקהילת נווה עוז החמה והמפלגה. זה המקום להביע את תודתי לראש העיר רז קינסטליך ומחזיקת תיק החינוך ליאל אבן זוהר על האמון שנתנו בי".

דורית קראדי ורז קינטסליך
דורית קראדי ורז קינטסליך. צילום: ראובן וליאור קפוטצינסקי

אגף החינוך היסודי אמון על למעלה מ-19 אלף תלמידים הלומדים ב-50 בתי ספר יסודיים בעיר. מ"מ וסגנית ראש העירייה, עו״ד ליאל אבן-זהר, המחזיקה בתיק החינוך, אמרה: ״אנו מברכים על בחירתה, פה אחד, של דורית קראדי, מנהלת ראויה מוערכת ומנוסה בראשון לציון, לתפקיד ראש אגף יסודי בעירייה, ובטוחים שהיא תביא עימה רוח של שיתוף פעולה עם המנהלות והמנהלים של העיר, חדשנות, הישגיות, הכלה ויזמות, כפי שראינו גם את פועלה כמנהלת וכיו"ר תא המנהלים היסודיים בעיר בשנים האחרונות. דורית היא תוספת חשובה וראויה בהובלת מערכת החינוך של ראשון למובילה בישראל״.

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות