דף הבית / חדשות העיר / מוזמנים להצטרף לבנק הזמן

מוזמנים להצטרף לבנק הזמן

מי ליאור

דורון טויטו (48), מיומן בתחום המחשבים והטכנולוגיה, התנדב לבנק הזמן אשתקד. נוכח הבקשה המוגברת ללימוד והכרת המחשבים, מלמד דורון במסגרת הקורס שנפתח לאחרונה את רזי המחשב הבסיסיים לחברי הבנק.
"אני חושף בפניהם את פלאי הטכנולוגיה ותוך כדי מסיר מהם אט אט את שכבות הפחד והחרדה מפני הלא נודע. למעשה, אני מגלה בפניהם עולם מלא מידע וחדשנות טכנולוגית. מאחר שהתנאי להשתייך לבנק הזמן הוא לתרום ולקבל מהחברים, ביקשתי לקבל בתמורה טיפולים אלטרנטיבים כמו שיאצ'ו, דיקור סיני, רפלקסולוגיה ועוד".
תמורת שעת לימוד אנגלית, מלמד אבי את אחד מחברי הבנק את השפה ומקבל שעת אימון ביוגה מעמיתו לבנק. חבר אחר אשר לומד בקורס המחשבים של דורון, עושה בשיפוץ בית של עמית בבנק.
ורד אברמוביץ', עובדת סוציאלית קהילתית העומדת בראשו של בנק הזמן אומרת: "המיזם המבורך במזרח העיר אשר פועל מזה שלוש שנים, מרחיב את עולם התוכן של המשתתפים בו, בנוסף לעובדה החשובה שבאמצעותו נוצרת כלכלה קהילתית הנשענת על המשאבים של חברי הבנק".
מוטי עג'מי, סגן ראש העיר מחזיק תיק הרווחה: "בנק הזמן משיג שתי מטרות עיקריות: האחת בעלת ערך כלכלי והשנייה בעלת ערך קהילתי. שתי המטרות משלימות זו את זו ומובילות ליצירת קהילה חזקה, מגובשת ותומכת, המושתת על קשרי ההון האנושי הטמון בה לצורך שיפור רווחת תושביה".
הבנק פתוח למצטרפים מכל שכבות האוכלוסייה: צעירים בעלי משפחות גמלאים , חילוניים, דתיים ומתאים לכל מי שרוצה לקבל ולתת ולהיות חלק מקהילה משמעותית.
תושבים המעוניינים להצטרף למיזם מוזמנים ליצור קשר
בטל': 03-9689891.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות