n
דף הבית / רחובות / רחובות עסקים מומלצים / מבטחים את הרכב מכל הצדדים

מבטחים את הרכב מכל הצדדים

איננו יכולים לתאר את חיינו ללא הרכב הנאמן שלנו, אשר לוקח אותנו לכל מקום ומאפשר לנו להגיע במהירות ליעדנו. אבל אנו יודעים גם שרכב הוא עסק יקר

nissan-885309_640
צילום: PIXABAY

רכב הוא עסק יקר, לא זו בלבד שאנו צריכים לשלם את ההלוואה שלקחנו עליו, אלא שעלינו לשלם גם עבור תיקוני רכב, טסטים שנתיים וכמובן הביטוח שלו. אף על פי שנהג הרכב מחויב בביטוח חובה בלבד, מוטב לרכוש גם ביטוח מקיף וביטוח צד ג', על מנת לבטח את הרכב מכל הכיוונים.

 

להבדיל בין הביטוחים

אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוחים לרכב, חשוב להבין מה מבטח כל אחד מהם. ביטוח חובה הוא ביטוח שאתם מוכרחים לרכוש לפי החוק. ביטוח זה נועד לכסות פגיעות בגוף שנגרמות עקב תאונת דרכים. ביטוח מקיף הוא ביטוח נרחב הכולל כיסוי עבור הוצאות פגיעה או גניבה של הרכב. כיסויים אלה כוללים לא פעם הוצאות על פגיעת רכב כתוצאה מתאונה, אסון טבע, רעידת אדמה או פגיעה ברכב במזיד. ביטוח צד ג' שונה משני הביטוחים האחרים בכך שהוא מיועד לכסות נזקים במקרה שבו הם נגרמים לרכושו של צד שלישי עקב תאונה. כך שאם כתוצאה מהתאונה פגעתם ברכוש אחר דוגמת עמוד חשמל, חצר של בית או רכב אחר. ביטוח צד ג' נועד למנוע מצב שבו בעל הרכב הפוגע ייכנס להוצאות כלכליות גבוהות בעקבות תביעתו של הנפגע.

למי כדאי לבצע ביטוח צד ג'?

ביטוח צד ג' מומלץ לכל אחד. אמנם לא מדובר בביטוח חובה, אך ביטוח מסוג זה יכול לכסות נזקים עתידיים של נפגע צד שלישי. כמו כן, הביטוח מומלץ במיוחד עבור מי שיש לו רכב בעלות נמוכה. בעל רכב זה חושב היטב אם הוא מעוניין לבטח את הרכב שלו בביטוח מקיף, ואם עלות הביטוח משתלמת בהשוואה לעלות הכללית של הרכב. מעבר לכך, כדאי לעשות ביטוח צד ג' כאשר קיים חשש לביצוע תאונות. לדוגמה, נהג צעיר שאין לו מספיק שנות ותק, רכב שאין בו אביזרי בטיחות או רכב דו-גלגלי כמו אופנוע או קטנוע. זאת ועוד, ביטוח צד ג' מומלץ במקרים שבהם מספר בני משפחה נוהגים באותו הרכב. כי כאשר האב לוקח את הרכב לעבודה, האם לסידורים והילדים לחופשות ולבילויים, הסיכוי שהרכב יהיה מעורב בתאונת דרכים שתערב צד שלישי רק עולה. עם ביטוח צד ג' קיימת אפשרות להקדים תרופה למכה ולהבטיח את שלמותו של חשבון הבנק המשפחתי.

לא מוכרחים לרכוש ביטוח צד ג' בנפרד

זה שאתם רוצים לרכוש שלושה ביטוחים לרכב שלכם, לא אומר שאתם צריכים לשלם על כל אחד מהביטוחים האלה בנפרד. פעמים לא מעטות קיימת אפשרות לרכוש פוליסות ביטוח משולבות דוגמת ביטוח חובה + ביטוח צד ג' או ביטוח מקיף + ביטוח צד ג'. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את התכנית הטובה ביותר עבורכם, בהתאם לנתונים שונים: גיל הנהג, מספר הנהגים ברכב, קיומם של אביזרי בטיחות שונים, סוג הרכב ועוד.

מוצאים את הביטוח המשתלם ביותר ב-Wobi

קניתם רכב חדש? מעוניינים לרכוש את כל הביטוחים במחיר משתלם? הכירו את אתר Wobi, האתר המוביל ביותר בארץ להשוואת ביטוחי רכב. הממשק הנוח והידידותי שלו מאפשר לכם לערוך השוואה בין הביטוחים הקיימים, לראות אילו פוליסות ביטוח משתלמות קיימות היום בשוק, לקחת את הזמן ולבחור את הביטוח המשתלם ביותר. כי אם בעבר היה צריך להתקשר לכל חברת ביטוח בנפרד כדי לברר מה המחיר ואחר כך להשוות בינו לבין מחירי ביטוח אחרים, הרי שהיום אפשר לעשות את זה במקום אחד – באתר Wobi.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

שתי לקוחות צובעות כלים – קרדיט קרמיקסטאר

חדש ברחובות, סטודיו לצביעת קרמיקה: לשתות את הקפה של הבוקר עם ספל שאתם עיצבתם

תפריט נגישות