n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / מאבדים את הסבלנות

מאבדים את הסבלנות

סוחרים בשוק רמלה נקנסו כי פתחו בניגוד להנחיות: "רוצים להתפרנס אבל עדין סגורים. המדינה רוצה שנהיה עבריינים?"

שוק רמלה
שוק רמלה
צילום: דוברות העירייה

בסוף השבוע כוחות השיטור קנסו סוחרים שפתחו דוכנים בשוק רמלה. נכון לכתיבת שורות אלו (יום שלישי)  עדין אסור לפתוח דוכנים. הסוחרים טוענים כי הם מופלים לרעה, בזמן שעסקים אחרים פתוחים בארץ.

על פי דיווחים, בשוק הכין ועד הסוחרים בשיתוף העירייה מתווה לפתיחתו אשר כולל בין היתר הגבלת מספר הקונים, מניעת התקהלות באמצעות סימונים ופקחים. אחד הסוחרים שנקנס ב-2,000 ₪  אמר: " אני בקושי מוציא פרנסה פה, אני אגנוב ואלך לבית סוהר ולא אשלם את הדו"ח. לא יכול להיות שלא נצליח להביא אוכל הביתה. אנחנו פשוטי העם, רוצים להתפרנס אבל עדין סגורים. המדינה רוצה שנהיה עבריינים?".

הזעם של הסוחרים בשוק מופנה להחלטת הממשלה לאפשר למרכזי מסחר פתוחים ולרשת איקאה לחזור לשגרה ועוד לפני כן לאפשר לסופרים לפעול. "בממשלה אמרו לכל הרשתות הגדולות לפתוח בשביל לקבל מענקים ואנחנו יצאנו לחפש אנשים ברחוב שיבואו לקנות אצלנו. אני לא זוכר מצב כזה בשוק רמלה, אני מבקש שאף חבר כנסת או שר בממשלה לא יתקרב לכאן בעתיד. לא נתמוך בהם יותר". אמר סוחר אחר שסיכם: "יש ספר שנוגע בלקוחות ואנחנו עם מרחק מלקוחות, לא מורשים לפתוח. אף פעם השוק לא היה מאוגד כמו נהגי מוניות, מדובר באוכלוסייה מבוגרת עם טלפונים ישנים, כמו אבא שלי למשל, זה לא צפון תל אביב, זה רמלה".

שוק רמלה נסגר ב22/3 והסוחרים מאבדים את הסבלנות, בעודם צופים ברשתות כמו איקאה ודקטלון אשר שבו לפעול. בשוק רמלה איימו בעבר הסוחרים כי יפתחו אותו – גם אם לא יהיה אישור לכך וחלק מהם אכן פתחו וגם ספגו קנס בהתאם.

ממשטרת רמלה נמסר: "טרם אושר על ידי משרד הבריאות לפתוח שווקים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-22 at 18.44.41_3e347331

ערב פסח: המכתב של ראש עיריית בת ים למשפחות השכולות

תפריט נגישות