דף הבית / חדש על המדף / לא ישובו לעולם- טים ויבר

לא ישובו לעולם- טים ויבר

קטגוריה: ספרות מתורגמת, מתח, ריגול, הרפתקאות, הוצאה: מטר

זה היה אמור להיות ערב משפחתי נעים, אבל כשאמילי קיין מגיעה לבית אחותה קארי, היא מגלה שדלת הכניסה לא נעולה ואין איש בבית. ארוחת הערב על הגז והטלוויזיה דולקת. קארי, בעלה ושתי בנותיהן נעלמו.

לנוכח העובדה שהמשטרה אינה מצליחה לפתור את התעלומה, מבקשת אמילי מחוקר הנעדרים דייוויד רייקר למצוא אותם. אט אט מתברר שמישהו לא רוצה שימצאו את המשפחה.

בעבודה מאומצת מתקרב רייקר לאמת, אך בד בבד הוא מתחיל לחשוף ראיות לטשטוש עובדות שנמשך עשרות שנים ועולה באינספור חיי אדם. וגרוע מזה, בניסיון למצוא את משפחתה הנעדרת של אמילי הוא עלול להפוך ליעד הבא…

טים ויבר נולד ב-1977. בגיל שמונה-עשרה הוא עזב את הלימודים לטובת קריירת כתיבה מוצלחת בתחומי העיתונות הכתובה, הקולנוע, המשחקים והטכנולוגיה. הוא נשוי ואב לילדה ומתגורר באנגליה.

הוא מחברם של סדרת הספרים שגיבורם הוא חוקר הנעדרים דייויד רייקר. לא ישובו לעולם הוא השלישי בסדרה הרואה אור בעברית. שני הספרים הקודמים המרדף אחר המת ומסילת המוות, ראו גם הם אור בהוצאת מטר.

תגובות קוראים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות