דף הבית / חדש על המדף / לאהוב את גייסון תורן/ מייז אלה

לאהוב את גייסון תורן/ מייז אלה

קטגוריה: ספרות מתורגמת, הוצאה: בוקטיק

ג´ייסון תורן… חבר הילדות של אחי.
אוי, איך הייתי מאוהבת בבחור הזה, כמו טיפשה. הוא היה הבחור הראשון שגרם לי להסמיק, ההתאהבות הרשמית הראשונה שלי. נשמע מקסים עד עכשיו, נכון? ההתרגשות שמבעבעת מבפנים, הפרפרים המפורסמים שמרגישים לראשונה – כל אלה התחוללו בזכותו. אבל האגדה מתקיימת רק עד שהיא מרסקת את התקוות והחלומות ואז דורכת לך על הלב ליתר ביטחון. ואיך שהוא שבר לי את הלב לרסיסים.
אחרי שג´ייסון ריסק אותי, עשיתי כמיטב יכולתי להתרחק ממנו – ותאמינו לי שזו משימה קשה לביצוע כשהוא ישן בחדר ממול. כשאסון פקד את משפחתו והם עברו דירה, הייתי מוכנה לשכוח מקיומו.
עכשיו הוא כוכב קולנוע, מהסוג שגורם לכל אישה בכל גיל לפרוץ בצווחות ולצאת מדעתה, מהסוג שהחיוך עם הגומה המהממת שלו ממיס כל בחורה. חושבות שזה חלומי? אני ממש לא. שאני אפגש איתו פנים אל פנים? ממש לא חלומי מבחינתי. בטח כשאני לא מצליחה אפילו להסתכל לו בעיניים.
​מי אני? אני אוליב, סופרת טרייה. כתבתי את הספר שבהשראתו מופק הסרט שהוא עומד לככב בו על המסך הגדול. לאחרונה גם מדברים עליי בתור בת המזל שעוד מעט תהיה אשתו של ג´ייסון ת´ורן.
אולי אתן שוב חושבות שהכול חלומי? לא, לא קורה שום דבר חלומי. אפילו לא בכיוון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות