דף הבית / כללי / כבשו את הפודיום

כבשו את הפודיום

הנבחרת המנצחת- צילום עצמה אתלט ראשון לציון
הנבחרת המנצחת- צילום עצמה אתלט ראשון לציון

בסוף החודש שעבר התקיים הסבב השני של תחרויות קריטריון איגוד הג'ודו בישראל בגילאי "קדטים" (גיל 16-17). בתחרויות קריטריון מתחרים ספורטאים מכל האגודות בישראל על הזכות להיות מדורגים ראשונים ולייצג את מדינת ישראל במסגרת נבחרת ישראל בתחרויות בינלאומיות, אליפויות אירופה ועולם וגם הפעם כמו בסבב הראשון, התמודדו מאות ספורטאים בכל המשקלים שייצגו 38 אגודות מכל רחבי הארץ.

לא פחות מ- 17 ספורטאים, ייצגו את אגודת עצמה האתלט מראשון לציון והם זכו בשש מדליות שהתווספו לחמש מהסבב הראשון. הזוכים במדליות הם: עמית יוסף – מדליית ארד במשקל 46 ק"ג, אלדר גוב – כסף, במשקל 55 ק"ג, איתי פשינסקי – ארד, במשקל 73 ק"ג, שון יוסוביץ – כסף, במשקל 90 ק"ג, מאור קליין – כסף, במשקל הכבד מעל 90 ק"ג ואופק יום טוב – בנות, ארד במשקל עד 48 ק"ג.

שמחת המנצחות- צילום עצמה אתלט ראשון לציון
שמחת המנצחות- צילום עצמה אתלט ראשון לציון

בנוסף לאלו שעלו על הפודיום, השיגו תוצאות יפות גם שאר ספורטאי המועדון: איבונה פינליס זכתה במקום החמישי ב- 48 ק"ג, עמית שינדלר גם כן במקום החמישי באותה הקטגוריה, נהורה שבתאי זכתה במקום החמישי במשקל 52 ק"ג, אלכסנדרה מוסין זכתה במקום החמישי עד 63 ק"ג ואיתי ביביטקו זכה במקום החמישי עד 50 ק"ג. מי שליווה את הספורטאים הצעירים הם מאמני האגודה: אדוארד פלטיאל, איתי דבח, נאור חן, קים קמחזי, ליאור בורודין.

מנהל האגודה פבל מוסין (מאמן אולימפי) אמר בסיום התחרות: "השנה התחרות קשה – הרמה גבוהה ויש כמות מתמודדים רבה. אני שמח שגם בשנה הקשה הזו אנו  משפרים את ההישגים מתחרות לתחרות. כמעט בכל משקל ספורטאי האגודה עצמה ראשל"צ זכו במדליות ודורגו לאחר שני סבבים. בזכות פרוייקט אתנה, שהאגודה שלנו זכתה לפני שנתיים, ניתן לראות שיפור משמעותי בכמות ובאיכות הבנות שלנו. גאווה גדולה לאגודה ולעיר שלנו ראשון לציון! אנחנו עם העיניים לתחרות החשובה ביותר בסבב – אליפות ישראל קדטים. נקווה לשיפור בתוצאות!"

מנהל אגף הספורט בראשון לציון- אסי דרעי, הגיב אף הוא ואמר: "השנה התחלנו בדרך חדשה עם כל האגודות המייצגות את ראשון לציון בענף הג'ודו – שיתופי פעולה, אימונים ותחרויות משותפים במטרה לשפר את המקצועיות. אני שמח ומברך על הישגי הספורטאים של אגודה עצמה האתלט ראשל"צ וגם שאר האגודות. ענף הג׳ודו בראשון לציון ממשיך בתנופה אדירה. אני רוצה בזאת  להודות גם לצוות המאמנים ולהנהלת האגודה."

הגברים על הפודיום- צילום עצמה אתלט ראשון לציון
הגברים על הפודיום- צילום עצמה אתלט ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות