דף הבית / עסקים בכותרות / יתרונות של קידום בגוגל לעומת פרסום בפייסבוק

יתרונות של קידום בגוגל לעומת פרסום בפייסבוק

ראשית – על הפרסום בפייסבוק:

השיווק בפייסבוק יכול להיעשות ב-2 דרכים עיקריות: פרסומות דחיפה או קידום עמוד עסקי ויחסים עם הקהל שלכם. בעוד הפרסום הממומן בפייסבוק מטרתו להביא תנועה מידית ותוצאות מהירות, הרי שפיתוח יחסים עם הקהל שלכם עשוי לקחת מעט יותר זמן. בעוד אנשים רבים משקיעים בפייסבוק וזה בהחלט מומלץ לשלב את פייסבוק בתכנית הפרסום שלכם בנוסף לגוגל, אבל לא כתחליף לגוגל בלבד.

יתרונות הקידום בגוגל:

  • חשיפה גדולה יותר –קידום אתרים אורגני מבוסס מילות מפתח וביטויי חיפוש שאנשים מחפשים בגוגל. לדוגמה: אם אתם משתלה באזור חיפה, אז תרצו למשל להתברג בתוצאות החיפוש למילים: משתלה בחיפה, משתלה בצפון, עצי פרי בחיפה מחיר וכו'. הביטויים הללו הנם ביטויים פוטנציאלים שאנשים עשויים לחפש כדי להגיע לאתר שלכם. מה שיפה בקידום האורגני הוא שהוא מחזיק לאורך זמן. לאחר שקידמתם אתר לאורך זמן ממושך, אם גם הפסקתם לקדם אותו, הקידום יכול עוד להחזיק חודשים קדימה או עד שמתחרה יעקוף אתכם בתוצאות. החשיפה גדולה יותר ומחזיקה לאורך זמן.
  • תנועה איכותית יותר –הטראפיק המגיע מגוגל בשל יותר בשל העובדה שמדובר באנשים שחיפשו משהו מסוים בגוגל ואתם נותנים להם מענה לחיפוש שלהם. לא מדובר בפרסומות שקופצות להם לעין סתם כך אלא כתוצאה רלוונטית למשהו שהם חיפשו.
  • מעלה את הערך של האתר –עבודה על האתר בהליך קידום אורגני מסייעת הן לשיפור חוויית המשתמש באתר, הן לשיפור הדירוג בתוצאות החיפוש וגם להעלאת הערך של האתר. אתר בעל ערך יכול להימכר בעלות גבוהה יותר. במידה ומדובר באתר העסק שלכם והוא לא למכירה הרי שסעיף זה לא מדבר אליכם, אך אם במידה ותרצו למכור את העסק שלכם בעתיד אתם בהחלט תרצו שיהיה מאחוריו אתר חזק שמדורג גבוה בגוגל.
  • ממתג אתכם כמומחים בתחומכם –אתר מקודם בגוגל יציב אתכם בראש תוצאות החיפוש לביטויי מפתח רבים וככל שלקוחותיכם ייחשפו אליכם יותר ובראש תוצאות החיפוש, כך הם יעריכו אתכם יותר כאנשי מקצוע מובילים בתחומכם.
  • משתלם יותר לאורך זמן –קידום בגוגל משתלם יותר לאורך זמן כיוון שהתנועה בו יותר גדולה וכמות הלקוחות גדולה יותר ביחס להשקעה הכספית. מה שנראה בהתחלה כהשקעה כספית לטווח ארוך יניב לכם את הפירות הטובים ביותר לאורך זמן.

לסיכום; על אף שהן פרסום בפייסבוק באתר קילרמדיה והן קידום בגוגל הן שתי טכניקות הפרסום מצוינות וחשובות לשימוש, הרי שאין תחליף לקידום האורגני בגוגל. כל אחד רוצה נתח גדול יותר מהעוגה ובעוד גוגל תופסים את מרבית הגולשים באינטרנט שמחפשים את המידע שלהם דרך גוגל – אתם רוצים להיות מדורגים ראשונים לביטויי מפתח בתחומכם.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות