דף הבית / חדשות העיר 3 / ירין בר – חתן חידון התנ"ך מחוז מרכז

ירין בר – חתן חידון התנ"ך מחוז מרכז

מי ליאור

חידון התנ"ך מטעם משרד החינוך מתקיים בסימן "70 שנה למדינת ישראל" ונערך בו זמנית בשישה מחוזות משרד החינוך.
החידון לבתי הספר הממלכתיים והחידון לבתי הספר הממלכתיים-דתיים, התקיימו בשבוע שעבר באשכול הפיס לוד, במעמד ראש העירייה המארחת, יאיר רביבו ומנהלת מנהל החברה והנוער במחוז, ויקי ניצן. החידונים אותם הוביל מנהל החברה והנוער של משרד החינוך, מהווים שיאו של תהליך חינוכי משמעותי אשר נועד להגביר ולחבב את לימודי התנ"ך בקרב בני הנוער בחטיבת הביניים והתיכונים.
עפ"י משרד החינוך, כבר מתחילת שנת הלימודים התגייסו רכזי התנ"ך בבתי הספר, הובילו את התהליך ועודדו תלמידים רבים אוהבי ספר הספרים להשתתף בחידונים המחוזיים.
בשלב הראשון נבחנו במבחן אינטרנטי מאות תלמידים מחמישים בתי ספר במחוז, לאחריו נבחרו שלושה מתמודדים מכל בית ספר לתחרות השלב המחוזי, הפעם בכתב. מתוך המתחרים האמורים העפילו 16 מתמודדים למבחן השלב המחוזי הפומבי, שנערך במרכז ההדרכה של המחוז בלוד בשבוע שעבר.
עם סיום ההתמודדות המאתגרת, בה הגיעו בישורת האחרונה שני המתחרים הסופיים עם מספר נקודות כמעט זהה, הוכתר אחר כבוד ירין בר מ"רביבים" לחתן התנ"ך המחוזי, לאחר שהשיב לשאלת ההכרעה ושבר את שיא הניקוד בשלב זה.
הזכייה בתואר הקנתה לירין בר את הזכות לייצג את המחוז בחידון התנ"ך הארצי, הצפוי להיערך ב-14 במרץ הקרוב, בהיכל התרבות במעלות.
ארבעה מתמודדים בחידון הארצי, שניים מבתי הספר הממלכתיים, בהם ירין בר ושניים מהממלכתיים-דתיים, צפויים להעפיל מהשלב הארצי לחידון העולמי לנוער יהודי המסורתי, שייערך כמיטב המסורת ביום העצמאות הקרוב.
מנהלת השש קריית החינוך השש שנתית "רביבים" מיכל טימן, אמרה: "זכייתו של ירין מיא'5 הינה כבוד גדול לירין, למשפחתו, לביה"ס ולעיר ראשל"צ. ירין נער מיוחד, בעל יכולות ייחודיות ואני מאמינה שהוא יזכה גם בארצי ובעולמי. אנו מעודדים את תלמידינו להתכונן ולהיבחן בחידון מידי שנה, תוך אמונה שלימודי התנ"ך הינם בסיס להבנת הזהות  היהודית לאומית".
ירין בר (16) חתן התנ"ך המחוזי: "סמכתי על הזיכרון הטוב שלי והזיקה למקצוע. בהיערכות לחידון הסתפקתי במינון המתאים ליכולתי. אני מקווה שאוכל להביא את הבשורה לירושלים בתחרות הגמר העולמית ולממש את מה שרשום בתנ"ך, 'ראשון לציון הנה הנם ולירושלים מבשר אתן".
אמו של ירין, נינה, אמרה לנו השבוע: "אנחנו כל כך גאים בהישגיו, ירין ילד מיוחד במינו והוא מהווה דוגמא ומופת לאחיו הצעיר נועם בן השבע". עוד הוסיפה וציינה כי השקדנות והמוטיבציה שלו להצליח בכל דבר הוכיחה גם הפעם את עצמה: "אנו מאחלים לו להמשיך ולנסוק מעלה והלאה, ולראותו בתפארתו גם בעתיד".

צילום פרטי. ירין בר

 

צילום פרטי. ירין בר
צילום פרטי. ירין בר

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מינהל החינוך של עיריית חולון. צילום-עיריית חולון (1)

יש מענה להורים ולתלמידים

תפריט נגישות