דף הבית / חדשות העיר משני / "יחד נוכל לממש את החלום"

"יחד נוכל לממש את החלום"

רונן דמארי

 

פרויקט הבינוי פינוי בינוי ברמת אליהו צובר תאוצה ובימים אלו החלה ההכנה לבנייה של חברת "אשדר" בשכונת נחלת יהודה, אליה יעברו בעוד כשלוש שנים 61 משפחות המתגוררות ברמת אליהו ובחרו לעבור לשכונה זו. עם התקדמות הפרויקט, צוות המנהלת נערך לקראת העשייה הרבה הצפויה בשנים הקרובות  וקלט בשבועות האחרונים את דקלה אסרף המביאה עמה ניסיון רב בתחום.

אסרף, מנהלת קשרי הקהילה החדשה היא בעלת תואר BA בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה ו- MA במנהל ציבורי והיא מביאה עמה ניסיון רב בתחום ההסברה וקשרי הקהילה. במסגרת תפקידיה הקודמים עבדה בחברת פלאפון, בחברת נת"ע – נתיבי תחבורה עירוניים,  והקימה וניהלה את מערך ההסברה והקשר עם הקהילה בחברת נתיבי איילון.

"המנהלת פועלת לקידום התכנית תוך ליווי התושבים "יד ביד" אל עבר ביתם החדש ותפקידנו בין היתר לתת מידע והכוונה מקצועית, להעצים ולחזק אותם ולדחוף את הפרויקט קדימה תוך הסרת החסמים, שמירה על איכות ובטיחות, וקיצור לוחות זמנים ככל הניתן בפרויקט מסוג זה"

השבוע היא אמרה ל"גל גפן": "אני גאה לקחת חלק בפרויקט ההתחדשות העירונית הגדול במדינה ומאמינה ביכולתו לשפר את איכות החיים וביטחונם של תושבי השכונה. אני רואה בפרויקט בשורה של ממש, הזדמנות לאומית של שיתוף גורמים רבים ביניהם משרד השיכון, מנהל מקרקעי ישראל, עיריית ראשון, אגף תקציבים באוצר לקידום הפרויקט הלאומי הזה עבור תושבי שכונת רמת אליהו".

 

-מהם הקווים המנחים שלך עם כניסתך לתפקיד המשמעותי?

"אנו מאמינים ודוגלים במתן שקיפות מלאה ושילוב התושבים בכל שלבי התהליך ובכך לאפשר להם להיות מעורבים בבחירה ותכנון השכונה החדשה בה יגורו ואופי השכונה. המנהלת פועלת לקידום התכנית תוך ליווי התושבים "יד ביד" אל עבר ביתם החדש ותפקידנו בין היתר לתת מידע והכוונה מקצועית, להעצים ולחזק אותם ולדחוף את הפרויקט קדימה תוך הסרת החסמים, שמירה על איכות ובטיחות, וקיצור לוחות זמנים ככל הניתן בפרויקט מסוג זה. אחד ההיבטים החשובים עליהם אנו שמים דגש בפרויקט הבינוי פינוי בינוי ברמת אליהו, הוא ההיבט החברתי הקהילתי, בדגש על ליווי אישי וקהילתי לתושבי השכונה תוך מיפוי והבנת צרכיהם".

 

-מה המסר שחשוב לך להעביר לתושבים?

"להצלחת הפרויקט אנחנו צריכים תושבים שאינם אדישים, תושבים יוזמים בעלי אורך רוח שיעזרו לנו לדחוף את הפרויקט קדימה. חשוב להבין כי פרויקטים הקשורים בתשתיות דורשים המשכיות תהליכית הכוללת בין היתר תכנון, אישורים, מכרזים, ועל כן לוקחים זמן. עומדת בפנינו דרך ארוכה, ועל כן חשובה מעורבות התושבים והתגייסותם לקידום התהליך. יחד עם התושבים והרוח הגבית שאנחנו מקבלים מראש העיר והנהלת העירייה, והמעורבות של כל השותפים לעשייה וסגל מנהלת פינוי בינוי רמת אליהו, נוכל לממש את החלום".

 

ראש העיר רז קינסטליך, התייחס למינוי ואמר: "אנו משקיעים משאבים רבים בתושבי רמת אליהו ואחד הפרמטרים החשובים להצלחת הפרויקט הוא הקשר ויחסי האמון עם תושבי השכונה. מינוי רכזת קשרי קהילה יסייע להנגיש ולחזק את הקשר עם התושבים ובני משפחותיהם ויסייע בקידום הפרויקט לטובת התושבים".

דקלה אסרף. צילום: פרטי
דקלה אסרף. צילום: פרטי

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. יפתח דייזי

    בהצלחה
    אנו מאמנים בכישורייך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות