דף הבית / חדשות העיר משני / יוזמה של ראש העיר ליום המשפחה

יוזמה של ראש העיר ליום המשפחה

יוזמה של ראש עיריית ראשון לציון ליום המשפחה:

העובדים ייצאו שעה מוקדם יותר כדי לבלות עם המשפחה

 

 

ביום המשפחה ייהנו עובדי עיריית ראשון לציון משעה נוספת לבלות עם המשפחה. ראש העירייה, רז קינסטליך, הוציא הודעה הבוקר לכל עובדי העירייה והחברות הבנות בה הוא מאפשר להם לצאת מחר שעה מוקדם יותר מהעבודה על מנת לבלות זמן איכות עם המשפחה. ראש העירייה, רז קינסטליך, אב צעיר בעצמו, הסביר: "הזיכרונות הכי עמוקים שלנו מהילדות נוגעים לרגעי משפחה. זו הזדמנות מצוינת עבור כל אחת ואחד מאתנו לעצור ממרוץ החיים ולבלות זמן איכות עם המשפחה. תבלו עם הילדים שלכם, תעניקו להם תשומת לב ותיהנו עם אלו שתמיד שם בשבילכם".

בתוך כך, מרשם האוכלוסין במשרד הפנים מפרסם את דו"ח האוכלוסייה מהם עולה כי בעיר מתגוררים כ-268 אלף תושבים וכמאה אלף נוספים צפויים לעבור לעיר בשנים הקרובות במסגרת הסכם הגג הכולל תוספת של כ-21 אלף יחידות דיור חדשות שייבנו בעיר. בשנה האחרונה (2018) גדלה העיר ב-0.7%. שיעור הנשים בעיר (50.8%) גבוה במעט מהגברים (49.2%). כרבע מאוכלוסיית העיר (24.2%) הינם ילדים וצעירים עד גיל 18. מהצד השני, כשישית מהאוכלוסייה (17.5%) הינם מבוגרים וקשישים בני 65 ומעלה. הגיל הממוצע בעיר הוא 38.9 והחציוני 38. כ-13% מתושבי העיר אלמנים וגרושים כאשר 43.6% נשואים. ראשון לציון ידועה כעיר עם קהילה גדולה של עולים חדשים, 50,625 עולים חדשים בעיר, כ-86.2% מהם עולים ממדינות חבר העמים לשעבר.

ראש העיר רז קינסטליך
צילום : באדיבות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות