דף הבית / עסקים בכותרות / טיפים למחקר מתחרים בגוגל

טיפים למחקר מתחרים בגוגל

קידום אתר או חנות בגוגל הוא במידה רבה עניין יחסי. כמו מבחן הפסיכומטרי, בו מתחרים הנבחנים גם באופן אבסולוטי וגם באופן יחסי מול נבחנים אחרים, גם קידום אורגני הוא כזה. השאלה היא לא רק האם האתר מוצלח, אלא האם הוא מוצלח יותר מהמתחרים הישירים והלא ישירים שלו. מחקר מתחרים נכון יעזור למאמצים שלכם לקדם את האתר בצורה נכונה, מדויקת ורלוונטית ככל האפשר ויעצב את אסטרטגיית הקידום שלכם.

 

  1. להתחיל בזיהוי המתחרים

בניית אתר מכירות הוא רק הצעד הראשון – כעת צריך לקדם אותו. לפני שניתן יהיה לנתח את המתחרים שלכם, יש בראש ובראשונה לזהות אותם בהצלחה. המתחרים יכולים להיות מתחרים ישירים, הלא הם עסקים דומים, או מתחרים עקיפים שנאבקים על אותם ביטויי מפתח. שימוש בכלי הידוע SEMrush יעזור לכם לברר מי הם אותם מתחרים שמתחרים על תשומת לב הגולשים בגוגל. אופציה פשוטה נוספת היא לערוך חיפוש של ביטויי מפתח ידועים ומובילים ולבחון את דף התוצאות.

 

  1. לבצע ניתוח מעמיק

ככל שתצברו יותר מידע רלוונטי אודות המתחרים שלכם, כך הקידום שלכם יהיה מושכל יותר. בדקו מה עבד להם ומה הם עושים נכון ובאילו ביטויי מפתח כדאי לכם להתרכז. איזה מידע חשוב לכרות?

  • ביטויי מפתח ותוכן–הביטויים המקודמים ומה נפח הגלישה שמגיע מהם
  • פרופיל קישורים– כמות ואיכות הקישורים ואיכות האתרים המקשרים
  • תקציב הפרסום
  • בדיקה טכנית של האתר– מהירות גלישה, התאמה למובייל, ממשק וחוויית משתמש
  • בדיקת נתוני הגלישה באתר ונתוני הקהלים הגולשים

דרך SEMrush תוכלו לקבל נפח עצום ורלוונטי של מידע אודות כל אתר. תוכלו ללמוד באילו ביטויי מפתח הם מתרכזים כחלק מאסטרטגיית התוכן שלהם, אילו ביטויים עובדים להם טוב יותר,לחזות בפרסומים שלהם, לקבל מידע אודות פרופיל הקישורים שלהם – ועוד.

 

  1. להשתמש בכלים שונים

קיימים כלים רבים בהם ניתן להשתמש. כדאי לעשות שימוש בכלי המומלץ ביותר לכל נושא שאתם בוחנים. ניתן להשתמש ב-SimiliarWebעל מנת ללמוד אודות נתוני הגלישה והגולשים באתרים המתחרים – לרבות נתונים דמוגרפיים, נפח הגלישה ואחוזי נטישה, להביט בפעילות שלהם ברשתות החברתיות – ועוד. בכלי MajesticSEO כדאי להשתמש לצורך ביצוע של ניתוח דקדקני של פרופיל הקישורים של האתרים המתחרים. בכל הנוגע לביצוע מחקר מילות מפתח, ניתן להשתמש בכלים כגון Google Trends, UberSuggest, Keywordtool.io וה-Keyword Planner של גוגל.

 

  1. להתמקד בתוכן

אסטרטגיית התוכן היא בעלת חשיבות מכרעת כשרוצים לקדם אתר או חנות בגוגל. כאשר מבצעים מחקר מתחרים, חשוב להבין את כמות ואיכות התחרות על ביטויי המפתח המרכזיים. במידה והתחרות גדולה מדי או איכותית מדי, יכול מאוד להיות שיהיה כדאי להתמקד בביטויים ארוכי זנב ובביטויים שהם אמנם בעלי נפח חיפוש נמוך יותר – אך גם בעלי תחרות נמוכה יותר. יש לזכור שתוכן הוא לא רק מילולי – אלא גם ויזואלי. כדאי לבדוק האם המתחרים משתמשים למשל בווידאו ובאינפוגרפיקות לצורכי קידום החנות.

 

           5.להתמיד במחקר

כמו שקידום האתר הוא עניין מתמשך – כך גם יש להתמיד במלאכת המחקר. בקרו באתרים המתחרים מעת לעת ובדקו אותם מחדש. אולי תרכשו תובנות חדשות או שתגלו מתחרים חדשים. תמיד כדאי להיות עם האצבע על הדופק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות