דף הבית / חדשות העיר משני / חניכי תוכנית מודל האו"ם מצטרפים לאפיפיור ולגל גדות

חניכי תוכנית מודל האו"ם מצטרפים לאפיפיור ולגל גדות

רונן דמארי

 

ראיתם פוסט של תלמידים עם שלט עליו כתוב #WeRemember? סביר להניח שמי שעומד מאחורי היוזמה הם חניכי תוכנית מודל האו"ם בראשון לציון.

WeRemember
צילום: באדיבות חניכי מודל האו"ם

התלמידים התגייסו לקמפיין הבינלאומי שמוביל הקונגרס היהודי העולמי במטרה להעלות את המודעות לשואה ושנאת זרים ברחבי העולם. בשבועות האחרונים יצאו חניכי התוכנית לצלם קבוצות ואישים בולטים הנושאים את השלט "WE REMEMBER". עד כה השתתפו והצטלמו בני נוער ממרכזי קהילה, מתנ"סים, מועדוני ותיקים, קבוצות ותנועות נוער ברחבי העיר ועוד.

הקונגרס היהודי שם לעצמו למטרה לרתום את ההשפעה של המדיה החברתית לקראת יום השואה הבינלאומי שנקבע על ידי האו"ם ב-27.1.19 ובד בבד להפוך את הקמפיין לחוויה לימודית משמעותית עם השתתפות שוברת שיאים במטרה לוודא שסיפורם של כל אלו שסבלו מזוועות הנאצים ושותפיהם לא ישכח. לפרויקט שותפים מינהל קהילה בעירייה ואגף קשרי חוץ. כל התמונות יאספו מרחבי העולם ויוקרנו בתאריכים 23-27 בינואר במחנה ההשמדה אושוויץ-בירקנאו, וישודרו בשידור חי בעמוד הפייסבוק של הקונגרס היהודי העולמי.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "כנכד לניצולי שואה, אליהו ושיפרה ז"ל , אני גאה לקחת חלק בקמפיין  #WeRemamber להעלאת המודעות לקראת יום השואה הבינלאומי. אני קורא לתושבי העיר לשתף ולהצטרף לקמפיין. האחריות שלנו כחברה וכיחידים היא שזכר השואה לא יישכח לעולם".

חברי מועצת העיר וראש עיריית ראשון לציון עם חניכי מודל האום
חברי מועצת העיר וראש עיריית ראשון לציון עם חניכי מודל האום. צילום: באדיבות חניכי מודל האו"ם

בשנה שעברה זכה הקמפיין להצלחה חסרת תקדים, כאשר למעלה מ-650 מיליון אנשים ברחבי העולם נחשפו לקמפיין, ולמעשה, 1 מכל 11 אנשים ברחבי העולם נחשף לקמפיין #WeRemember. מנהיגים ואנשים בעלי השפעה רבה ברחבי העולם השתתפו בקמפיין, בינהם האפיפיור פרנציסקוס, מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטיירש, גל גדות, מועדון הכדורגל צ'לסי, מכבי ת"א בכדורסל, בעלי ניו-אינגלנד פטריוטס רוברט קראפט ורבים נוספים. מודל האו"ם הינו תוכנית הפועלת באגף הנוער והצעירים במהלכה נבחרים צעירים מעורבים ללמוד את רזי ההסברה, הדיפלומטיה, קשרי החוץ ועוד. הם נפגשים עם דיפלומטים שונים, מקיימים סיורים וביקורים במוסדות הממשלה וכן מתנסים באמנות הדיבור לפני קהל, רטוריקה, שימוש בשפת גוף, שימוש בהומור באופן בונה וחיובי, כתיבה וארגון של טיעון, ניהול משא ומתן, שיפור תהליך קבלת החלטות ועוד.

אגב, זו לא הפעם הראשונה שתלמידי העיר מתגייסים להסברה הישראלית, רק לפני כחצי שנה תלמידי הגימנסיה הריאלית זכו בשניים מתוך שלושת המקומות הראשונים בתחרות -Bיוטיוברים שיזם משרד החינוך. הסרטונים שיצרו התלמידים מציגים את ישראל כמדינה יזמית, יוצרת ומפתיעה והופצו בעולם כחלק ממאמץ ההסברה של ישראל.

 

גם אתם רוצים להצטרף ליוזמה? הצטלמו על שלט #WeRemember.  ושלחו את התמונות למייל [email protected]  ובמקביל גם לקונגרס היהודי (לידי איתי חכם) [email protected]

 

 

מוועדון מודל האום
מוועדון מודל האום. צילום: באדיבות חניכי מודל האו"ם
תלמידי תיכון ראשון לציון
תלמידי תיכון ראשון לציון. צילום: באדיבות חניכי מודל האו"ם
we remember פרלמנט הנוער ראשון לציון
we remember פרלמנט הנוער ראשון לציון. צילום: באדיבות חניכי מודל האו"ם
מכבי צעיר
מכבי צעיר. צילום: באדיבות חניכי מודל האו"ם
WeRemember
צילום: באדיבות חניכי מודל האו"ם
WeRemember
צילום: באדיבות חניכי מודל האו"ם
WeRemember
צילום: באדיבות חניכי מודל האו"ם

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות