n
דף הבית / זוגיות ויחסים / למה המנטור חסם אותי?

למה המנטור חסם אותי?

כשכולכם הייתם עסוקים בביקיני של עדן בן זקן, אפיזודה בחיי שמכנה עצמו "מנטור" ביקש לעשות לי ניתוח עומק רק משום שהעזתי להצטלם לסטורי במיני.

סטורי
צילום: פרטי

אם יש דבר שהוא Turn off מבחינתי בגזרת הגברים בפרט ובאנושות בכלל זה טיפשות, ולאחריה צועדת השמרנות. יש עוד כמה תכונות שאני מעדיפה להתרחק מהן, אבל אני מעדיפה לעצור כאן, כדי שיישאר עוד אחוז אחד של גברים שיתעניין בי.

למרות סלידתי העזה משתי התכונות שהזכרתי, אני לא מפסיקה להיתקל בהן בהזדמנויות שונות. כך למשל, השבוע נתקלתי בטיפשות ושמרנות מצד גבר שאיתו יצאתי לשני דייטים וחצי. הקשר בנינו ארך כשבוע. לא הרגיש לי נכון ונפרדנו כידידים. עבר חודש ובדרך לא דרך ראיתי שביטל את החברות בפייסבוק.

הסקרנות והשעמום של ערב בבית הכריעו, סימסתי לו ושאלתי אם קרה משהו, אולי נפגע ושאשמח לדעת למה הסיר אותי מהחברים.
בתגובה קיבלתי מונולוג ארוך בהודעה קולית בוואטסאפ: "את בחורה מאוד איכותית, רחבת אופקים, את כייפית ואני מחזיק ממך, אבל מה שמשתקף מהפייסבוק בסטורי שלך, איך שאת מצטלמת, זה מראה משהו אחר. את בחורה מיוחדת עם השכלה רחבה, ממש עולם ומלואו, אבל ממש קשה לראות את הסלפי ועוד סלפי וכואב לי עליך, בשבילי זה היה יותר מידי, מעבר לגוף ופנים יש לך המון מה לתת, ואם את רוצה לדבר בהרחבה את מוזמנת לבוא אלי לקליניקה ונשוחח".

"מה? מה? מה?", התחלתי לצחוק ובמקביל הרגשתי את הקצר בין האונה הימנית לשמאלית שלי. האם בחורה חכמה, עמוקה ואינטליגנטית לא יכולה להצטלם, כן, גם בחצאית מיני, ולעלות תמונה לרשת החברתית? זה הזכיר לי את הסערה ברשתות החברתיות סביב התמונה של עדן בן זקן, לאחר שהצטלמה בביקיני עם בנה. לכולם היה מה להגיד ואני באמת שלא הבנתי על מה הסערה, הבחורה בשנות העשרים לחייה, נראית מעולה, שלמה עם הגוף שלה, אז איפה הבעיה?
ואם נחזור רגע לאותו גבר, שאינו חכם במיוחד, הקורא לעצמו קואצ'ר ומנטור ומוצא זמן בין שלל עיסוקיו להעביר ביקורת על הסטורי שלי, ומציין ש"ממש כואב לו עליי". נדרשו לי בדיוק 5 דקות כדי לשלוח לו את ההודעה הבאה: "שמעתי. לא הבנתי מה הקשר בין הסטורי שאני מעלה לעומק. האם בחורה עמוקה לא יכולה להיות יפה ולעלות סלפי מול המראה? אמרת בליל של שטויות, ואני בטוחה שפשוט קשה לך לראות אותי בשיא ליד המראה ולדעת שלא בחרתי בך. זו הסיבה. אני אישה שלמה ומלאה, יפה ופקחית, ותשמע קטע, גם מעלה סטורי. הכול יחד".
התקשיתי לעצור והמשכתי לירות: "ובוא, אתה לא באמת מנטור, אתה אדם פשוט שלמד קורס של כמה חודשים, זה לא הופך אותך לכלום או לאיזה אוטוריטה אגדית, אז נא לא לנופף לי ב'אני מנטור, תבואי לקליניקה'. קפיש?".
מפה לשם, הוא חסם אותי גם בוואטסאפ. נו, זה טבע העולם וזה טבעם של אנשים קטנים כשלוחצים להם על נקודות האמת. כולם יכולים וצריכים לעשות מה שטוב להם, כל עוד אינם פוגעים במישהו אחר, ואישה יכולה להצטלם ולעלות תמונות לאן שהיא רוצה, כי חיים פעם אחת, מישהו הבטיח לכם אחרת? או כמו שאני נוהגת לסנן בעדינות: הלעעעעעעה"

אהבתם? כעסתם? הזדהתם?  שתפו אותי במייל [email protected]

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. כל הכבוד שלמות שאת!
    מי שלא טוב לו, יום טוב לו.
    את יודעת בדיוק עד כמה את יפה וחכמה, ולא נדרש שום "קואצ'ר" ע"מ לאושש את זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

OkCupid Conversation

לכבוד חג האהבה, אפליקציית ההיכרויות OkCupid דואגת לכם לסופר התאמה

תפריט נגישות