דף הבית / חדשות העיר משני / הצעה לסדר – אישור פיצול דירות במרכז העיר לטובת הזוגות הצעירים

הצעה לסדר – אישור פיצול דירות במרכז העיר לטובת הזוגות הצעירים

רונן דמארי

 

בהצעה שהעביר בשבוע שעבר חבר מועצת העיר ראשון לציון, אייל מושיוב, לראש העיר, רז קינסטליך, נאמר בין היתר: "מזה מספר שנים פועלת העירייה להצעיר את מרכז העיר ואכן נעשו פעולות רבות ומוצלחות בעניין. בנוסף, ניסינו להגדיל את היצע הדירות הקטנות תוך פניה ליזמים לבניית דירות קטנות במסגרת תמ"א 38 במרכז העיר לטובת  שכירויות, הליך אשר לא צלח. היצע הדירות הנמוך ומחירי השכירות המאמירים גורמים לעזיבתם של צעירים וסטודנטים רבים את העיר. מטרתנו הייתה ועודנה להנגיש את מרכז העיר לצעירים וסטודנטים, כאשר רצוננו כנבחרי ציבור להשאיר את צעירי ראשון לציון בעיר. אכן, כיום מרכז העיר תוסס, מלא במקומות בילוי אטרקטיביים, פאבים, מסעדות, בתי קפה ומה שחסר לכל אלה, הן  אותן דירות קטנות במחירים אטרקטיביים ומתאימים לכיסם של הצעירים".

עוד נאמר בהצעה: "כדי להגדיל את היצע הדירות הקטנות ויחידות הדיור הקטנות וזאת במחירי שכירות אטרקטיביים לצעירי העיר להלן הצעתי לסדר – לאשר חלוקת דירות במרכז העיר תוך קביעת קריטריונים ברורים לחלוקה, כגון גודל יחידה מינימאלי לחלוקה,  מספר יחידות לחלוקה ועוד, קביעת אזורי מתן אפשרות לחלוקה במרכז העיר: למשל, רחובות רוטשילד, הרצל, ז'בוטינסקי וכן בבניינים המצויים ברחובות הסמוכים והמתחברים לרחובות אלו, גביית היטל השבחה בגין החלוקה האמורה אשר תעשיר את קופת העירייה. למען צעירי העיר כולי תקווה שמועצת העיר תאמץ הצעתי זו".

מושיוב אמר השבוע ל"גל גפן": "במשך שנים רבות דלת לשכתי, הטלפון הנייד שלי, המייל והפייסבוק שלי עומדים לרשותם של תושבי העיר והכל מגיע ממקום של רצון לשרת את התושבים הנפלאים שלנו. הפעם אלה הם הצעירים שמשלמים המון כסף על יחידות דיור. בהצעתי הפיצול במרכז העיר יגדיל את ההיצע ובאופן טבעי ירדו מחירי השכירויות ונרוויח גם אפקט של משיכת צעירים למרכז העיר כיאה וכראוי לעיר מובילה, חיה, נושמת ובועטת כראשון לציון".

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "ראש העירייה תומך ומאמין ברעיון להצעיר את מרכז העיר ומקווה שגם האופוזיציה תביע תמיכה במהלך".

אייל מושיוב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות