דף הבית / כללי / הפסד מכובד לתמנון הצהוב

הפסד מכובד לתמנון הצהוב

אחרי שלושה משחקים בהם ניצחה בהפרש דו ספרתי, הגיע אתגר קשה יותר בדמות משחק ביתי מול הקבוצה היחידה שטרם נוצחה בינתיים בליגת העל- מכבי תל אביב.
עם חילופי פצועים על הספסל, פתח בחמישייה עודד ברנדווין שחזר, ותפס את מקומו- אבי בן שימול הפצוע, שקיבל בתחילת המשחק תשורה לכבוד הגעתו אל 2000 נקודות בליגת העל.
המשחק נפתח צמוד, כשהולוואי בולט אצל הכתומים, כשבהגנה חסם פעמיים כבר בדקות הראשונות, אך מכבי הצליחה לברוח מעט וסיימה את הרבע ביתרון 19:12. קול המשיך להיות הדומיננטי אצל האורחים מתל אביב, אבל התעוררות של קרופורד וזלמנסון, צימצמה את ההפרש ושלחה את מאמן מכבי להזעיק פסק זמן ממנו חזרה תל אביב אחרת ואגרסיבית הרבה יותר. הכתומים של ברנר נעצרו, ומכבי התחילה לברוח עם צליפות מדויקות מעבר לקשת. על כל סל של ראשון לציון, מכבי הענישה עם ריצה משלה ולמחצית ירדו הכתומים בפיגור משמעותי 49:32.
עם פתיחת המחצית השנייה, נראה יהיה שהכתומים חוזרים לעניינים עם ריצת 6:0, אך תל אביב הגיבה עם ריצה משלה, וההפרש כבר נשק ל- 20 הנקודות. בסיום הרבע השלישי, נשמר פחות או יותר אותו ההפרש כשהאורחים ביתרון 66:51.
פתיחת רבע רביעי כתום לחלוטין עם טולפסון, ברנדווין מחוץ לקשת וטכנית שספג מאמן מכבי תל אביב. כל זה גרם להפרש לרדת במהירות לחד ספרתי ולפתוח את המשחק מחדש. הריצה של ראשון לציון המשיכה, ושלשה ענקית של קרופורד, הורידה את ההפרש לשלוש נקודות בלבד. אך אז מכבי שוב הוכיחה כמה היא מסוכנת העונה, ועם ריצת 10:0, שוב ברחה לכתומים. חניכיו של שמוליק ברנר, גילו אופי משלהם ועם קליעות מדויקות מחוץ לקשת ומקו העונשין, שוב נצמדו לתל אביב כשלוח התוצאות הראה 78:74. ברנדווין המשיך את הקאמבק הנפלא שלו והשאיר את המקומיים קרוב לתל אביב, אך האורחים הצליחו לשמור על ההפרש הקטן שעוד נשאר, והשעון הלך ונגמר עד לסיום המכובד אך המאכזב- 90:86 למכבי תל אביב.
ברנדווין שחזר לשחק, הצטיין עם 16 נקודות, סיגרס 14, הולוואי 13, קרופורד 12, זלמנסון וחנוכי 10 כל אחד, טולפסון 9, סולומון 2.
שמוליק ברנר: "את הפשלה עשינו במחצית הראשונה, אמרתי לשחקנים בפסקי הזמן שהזריקות הפנויות ייכנסו בסוף, השאלה היא אם הפער כשזה יגיע יהיה מינוס 5 או 15. אני מאוד מאוכזב, אבל יש גם דברים טובים: חזרנו למשחק בצורה מעוררת כבוד ואם היינו מרוכזים יותר, היינו מנצחים. משהו בגישה ובפוקוס ההגנתי שלנו לא היה טוב. ברגע שעודד ברנדוויין נכנס הוא היה טוב, אבל הוא מסוגל עוד להרבה יותר. אנחנו קצרים וצריכים את כולם כדי לנצח משחקים".
למרות השמועות על עזיבתו האפשרית, בשלב זה נשאר עוזר המאמן יריב יצקן בקבוצה, וצפוי לעמוד על הקווים לצידו של שמוליק ברנר, גם במשחק החוץ הקרוב ביום ראשון, מול הפועל חולון.

קאמבק מצוין שלא הספיק, ברנדווין- צילום לירון מולדובן מנהלת הליגה
בן שימול עם פרי וכץ- צילום לירון מולדובן מנהלת הליגה
הקהל הכתום- צילום לירון מולדובן מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות