דף הבית / חדש על המדף / הכלה הכפרית מבוורלי הילס/ דסוואני קאוויטה

הכלה הכפרית מבוורלי הילס/ דסוואני קאוויטה

קטגוריה: ספרות מתורגמת, הוצאה: מחברות לספרות

לאחר שמשפחתה ההודית של פרייה מחתנת אותה עם בעל הודי מלוס אנג´לס, היא עוברת לגור איתו בקליפורניה וחולקת את ביתה עם הוריו ואחותו. לצד התפקיד המסורתי שלה ככלה, שעיקרו ניקיון ובישול, דורשים ממנה חותניה לחפש עבודה מחוץ לבית כל זמן שאינה בהריון. אבל המשרה הזוהרת שפרייה מוצאת לעצמה במגזין הוליוודי נוצץ נוגדת את ציפיות החתן ומשפחתו, ועד מהרה היא נסחפת אל תוך העולם המערבי ומנהלת בעצם חיים כפולים, שעליה להסתיר בכל מחיר מפני משפחתה החדשה.

בד בבד נחשפת שבירותם של חיי הנישואים שלה. בעלה נקרע בין המחויבות להוריו לבין המחויבות לאשתו, שאותה פגש לראשונה שבוע לפני נישואיהם. האם תוכל האהבה הטרייה הזו לשרוד את המתח שבין מסורת המזרח לאמביציה של המערב?

קוויטה דסוואני היא כתבת ועורכת לענייני אופנה בארצות הברית ובהונג קונג. היא נולדה בבומביי וחיה בלוס אנג´לס. ספרה הקודם, למטרות נישואים, ראה אור אף הוא בעברית וזכה להצלחה רבה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות