דף הבית / חדשות העיר / הג'יפ שעשה היסטוריה

הג'יפ שעשה היסטוריה

מי ליאור

יוזמה מבורכת של מועדון החמש – מועדון הרכב הקלאסי והאספנות בישראל: במפגש עם תלמידי "ארזים", יציג חבר המועדון עופר סגל את כרטיס הביקור של מועדון החמש, עליו נמנים כאלף חברים מרחבי הארץ. האירוע שייערך ביום ראשון הקרוב (18 בחודש) ילמד על הזיקה המיוחדת של החברים לרכבי האספנות וכן יעמוד בעיקר על חלקם בהיסטוריה של מדינת ישראל.
במסגרת המפגש ירצה דורון סגל תושב העיר וחבר מועדון נוסף, אודות תולדות הג'יפ בעולם בליווי מצגת הפותחת צוהר ומראה באופן מוחשי את הדרך שעשה לאורך שנותיו בארץ ובעולם, תוך שימת דגש על הגי'פ הוותיק ביותר בארץ שיוצג בחצר בית הספר ארזים, בנחלת יהודה, בפני התלמידים.
הג'יפ האמור שיוצר בארצות הברית, שימש את הצבאות השונים של בנות הברית כמו גם את לוחמי חטיבת גבעתי, פלוגת שועלי שמשון במלחמת העצמאות.
באמצעות סקירה מקיפה על נושא השימוש ברכב ישן שעבר הליך שיקום, תחזוקתו והטיפול בו ילמדו התלמידים את ערך השמירה על המקור והאותנטיות המהווים אבן דרך במהלך שבעים שנות קיומה של מדינת ישראל.
מועדון החמש הוקם בשנת 1985 וכל חבריו פועלים בהתנדבות, דבקים במטרה ומשתפים פעולה עם הקהילה.
מנהלת בית הספר, טלי וולף צוקרמן: "במסגרת תוכנית הלימודים בבית הספר משלב הצוות הפדגוגי לאורך השנה נושאי העשרה, הכוללים הרצאות והתנסות חוויתית בנושאים שונים. את הנושא השנתי של משרד החינוך שבעים שנה למדינת ישראל, אנו מיישמים בדרך ייחודית, באמצעות למידה משמעותית הכוללת הפעם את סדרת ההרצאות של מועדון החמש, המלמד בדרך מוחשית על ההיסטוריה של כלי הרכב במדינת ישראל לדורותיה ועוד" .

צילום: באדיבות מועדון החמש

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות