דף הבית / חדשות העיר / גאווה מקומית

גאווה מקומית

מי ליאור

בעבודותיה של בלה ליפשיץ העוסקות בציורי הפרחים הגדולים שלה, ניכרת עבודתה המדוקדקת והשקעתה המיוחדת. ליפשיץ כמו חוקרת את הפרחים בעבודתה עד לחלקיקים הקטנים שבהם, בוחנת את מצב התנועה שלהם על בד הקנבס ונהנית לעקוב אחר התפתחותם, להחדיר בהם דופק ולחוש אותם "נושמים וחיים" כמו בטבע.

משיכות המכחול ומשיחת הצבע, משחק האור והצל בציוריה, מגלים נפש רגישה במיוחד ועין חדה אצל האומנית כך ב"שמיכת עלים" הפרושה בשיא תפארתה, הגולשת החוצה בפרחים ססגוניים משובבי נפש.

כשעלתה בלה ליפשיץ ארצה, קיבלה משפחתה את כל הארגזים שלהם מרוסיה. בין יתר החפצים, מצאה חומרים המיועדים לציור שלא ידעה כלל על קיומם כמו צבעי מים ואקריל, מכחולים ועוד שלימים דרבנו אותה ללמוד ציור  להתפתח ולנסוק בתחום הקרוב ללבה.

עד היום השתתפה ליפשיץ בתערוכות יחיד ותערוכות קבוצתיות רבות בארץ וזו הפעם השנייה שהיא מציגה בחו"ל את עבודותיה בתערוכות ומייצגת את ישראל וראשל"צ.

התערוכה בוינה שתפתח ב- 5 בנובמבר תינעל ב-24 בחודש.

צילום יח"צ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות