דף הבית / חדשות העיר / גאווה מקומית

גאווה מקומית

מי ליאור

בשבוע שעבר נערך בבסיס פלמחים טקס מצטייני הרמטכ"ל, בו הוענקו תעודות הצטיינות לעשרות קצינים ונגדים שנמצאו ראויים להערכה והוקרה, על מילוי תפקידם בשירות הצבאי. בין אלה, סרן עומרי כדורי תושב העיר.
סרן עמרי כדורי (24) התגייס ב- 20 באוקטובר 2013, שרת כתכניתן במצפ"ן ביחידת לות"ם. כדורי יצא לקורס קצונה לאחריו שירת כראש צוות פיתוח, אותו ממלא בשנתיים האחרונות.
במהלך תפקידו זה הוא היה מבין מקימי קורס "מצפ"ן לתכניתן" ושימש כמפקד הראשון בקורס שמטרתו להעלות את הרמה המקצועית של התכניתנים בצה"ל. כבר בגיל 14 החל ללמוד את התחום וכיום הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב אותו סיים בהצטיינות, כך גם בלימודי התואר השני במנהל עסקים, אותו סיים בהצטיינות יתרה.
כשהתבשר כי נבחר למצטיין רמטכ"ל, הגיב ואמר כי הבשורה גרמה לו תחושת גאווה על הדרך שעשה בצבא. "ההצטיינות מדגישה ביתר שאת את חשיבות הקמת הקורס. זו רק עוד אבן דרך ביצירת מסלול פתוח לתוכניתנים בצבא שדרכה ניתן להעלות את רמת איכות המערכות המפותחות ביחידה. אני מתכוון להמשיך לעשות דרך ארוכה בצבא ומכוון ליצור ולהשפיע עוד יותר. לראות את המיזם קם והולך על שתי רגליו מהווה עבורי סיפוק גדול" אמר כדורי והוסיף: "אני בהחלט מרגיש משמעותי.
לאן אני שואף? שאיפתי להמשיך להתעסק בעשיית דברים משמעותיים, ותוך כדי כך להתקדם בצבא מעלה ככל הניתן".
סרן עמרי כדורי, בוגר מקיף י', רווק, בן זקונים לסילבי וישראל כדורי ואח לשרון, שני ונועם, אשר סיימו לא מכבר את השירות הצבאי ביחידות השונות בצה"ל.

עומרי כדורי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות