n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / בת ים: הסתיימה חקירת רצח טטיאנה חייקין

בת ים: הסתיימה חקירת רצח טטיאנה חייקין

המשטרה תגיש הצהרת תובע

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל
צילום אילוסטרציה: דוברות משטרת ישראל

בתום שבועיים של חקירה משטרתית אינטנסיבית ומורכבת תוגש היום (א') לבית משפט השלום בתל אביב, הצהרת תובע נגד איגור צ'פיקוב (54) בגין רצח בת זוגתו טטיאנה חייקין (50) ז"ל בבבת ים.

ב 3.5.2020 בשעות הערב החשוד צלצל למוקד 100 של המשטרה מספר פעמים, דיווח כי הרג את בת זוגו ומסר למשטרה מספר כתובות. תוך זמן קצר הצליחו כוחות משטרה לאתר את החשוד בדירת בני הזוג ברחוב יוספטל בבת ים, שם אותרה גופתה של טטיאנה חייקין ז"ל ועליה סימני אלימות קשים. החשוד, איגור צ'פיקוב נעצר וכוחות משטרה רבים וביניהם מעבדה ניידת של הזיהוי הפלילי וגורמים מקצועיים החלו מיד במלאכת איסוף ראיות מהזירה ותחקור עדים. על אף שבשיחות הטלפון למוקד המשטרה הודה החשוד בביצוע הרצח, בהמשך חזר בו מהודאתו, הכחיש את מעורבותו ברצח ומסר לחוקריו שלל גרסאות.

פיענוח המקרה הקשה והמורכב הוטל על צוות חקירה מיוחד של משטרה מרחב איילון, בליווי פרקליטות מחוז ת"א. במסגרת החקירה, אשר נמשכה שבועיים, ביצעה המשטרה פעולות רבות ומורכבות, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים מגוונים ובתום חקירה קפדנית ומאומצת גובשה תשתית ראייתית נגד החשוד בגין רצח.

היום (א') תוגש לבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע נגד החשוד והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו של החשוד.

שוטרים חקירה משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

חוקרי המשטרה במקום האירוע- צילום: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות