n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / "בשכונה גרים אלפי אנשים וזהו הסניף היחיד שישנו לשרת אותם"

"בשכונה גרים אלפי אנשים וזהו הסניף היחיד שישנו לשרת אותם"

בשכונת קריית משה ברחובות נסגר סניף הדואר היחידי, והסניף שמשמש את התושבים הוא סניף הדואר המרכזי ברחוב הרצל. דואר ישראל: "אנו נמצאים בעיצומו של הליך מכרזי לבחירת סוכן חדש לסניף הדואר"

סניף סגור
צילום: פרטי

תושבים בשכונת קריית משה ברחובות מוחים על כך שסניף הדואר היחיד בשכונה נסגר לפעילות וכעת עליהם להגיע לסניף הדואר המרכזי ברחוב הרצל על מנת לקבל שירותים חיוניים. לטענתם, המצב החדש משפיע בעיקר על קשישים, שחלקם אינם שולטים היטב בשפה העברית ומתקשים להתנייד מחוץ לשכונה וכעת חווים פגיעה באיכות חייהם.

אחד מתושבי השכונה אמר השבוע ל"גל גפן": "ביום בהיר אחד ראינו פתאום שלט שמודיע שסניף הדואר נסגר לפעילות. הצעירים יכולים להסתדר ולהגיע לעיר אבל מה יעשו המבוגרים והקשישים? למה מחליטים על סגירה של שירות משמעותי בשכונה בתקופה כל כך רגישה? לדעתי צריכים לעשות חשיבה מחודשת ולפתוח את הסניף מחדש כמה שיותר מהר".

 

"לא ייתכן שיטריחו אלפי אנשים"

מי שנרתם למאבק הוא מחזיק תיק השכונות חבר מועצת העיר, שאול צגהון, שהתייחס לנושא ואמר: "בשכונה גרים אלפי אנשים וזהו הסניף היחיד שישנו לשרת אותם. הדואר אינו משמש רק למשלוח מכתבים, אלא גם לניהול חשבונות בנק הדואר. זה חשוב, מכיוון שבשכונה אין אף סניף בנק או בנקט לשירות אלפי האנשים, מה שיקשה עוד יותר על התנהלות. אוכלוסייה מבוגרת שאינה דוברת השפה, אינה מחוברת לכלים דיגיטליים ותלויה עוד יותר בסניף דואר פיזי לשם קבלת שירותים. מאוד קשה להם לנסוע לעיר ולשלם חשבונות או למשוך כספים. לא ייתכן שיטריחו אלפי אנשים, בעיקר מבוגרים, לנסוע למרכז העיר בשביל שירות כל כך חיוני שחייב להיות נגיש בשכונה. התקשרתי אישית לדואר ישראל עשרות פעמים, והתחייבו לחזור אלי ולא חזרו".

עוד הוסיף צגהון: "הבנתי מראש העיר שהתקיימה ישיבה בנושא ונציגי הדואר התבקשו לא לסגור את הסניף. עצוב מאוד שדווקא במשבר הקורונה, כאשר הכל קשה יותר ופחות זמין, מקבלים החלטה שתפגע בכל כך הרבה אנשים".

מחברת דואר ישראל נמסר בתגובה: "סוכן הדואר בקרית משה בחר לצערנו לפרוש לאחרונה, ואנו נמצאים בעיצומו של הליך מכרזי לבחירת סוכן חדש.

יצויין כי ניתן לקבל שירותים בסוכנות כפר גבירול וסוכנות מרמורק וכן בסניף המרכזי בעיר. מסירת דברי דואר גדולים, חבילות ודואר רשום מתבצעת במרכז המסירה בסניף שופרסל הממוקם בשכונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מחלקים תווי שי למשפחות נזקקות

רגע לפני חג פסח: עיריית רחובות השלימה את מבצע 'קמחא דפסחא'

תפריט נגישות