דף הבית / כללי / ברזיל אלופת העולם בקט-רגל

ברזיל אלופת העולם בקט-רגל

ביום המשחקים האחרון שנערך ביום שלישי, זכו הנבחרות של ברזיל בכל הקופה. הבנים הביסו 10:0 את קרואטיה, והנשים 5:1 את טורקיה. תיכון רב תחומי עמל חדרה, הגיע להישג נפלא כשסיים במקום השלישי אחרי ניצחון 5:4 במשחק המכריע, על תיכון מצרפת. הרב תחומי הפסיד בחצי הגמר לאלופה הטרייה מברזיל. שתי הנציגות הנוספות לישראל- נבחרת הבנים של תיכון אביב רעננה סיימו במקום השישי, ונבחרת הבנות מסכנין במקום השמיני.
באליפות, השתתפו 500 ספורטאים מ-14 מדינות, והיא הופקה על ידי החברה העירונית ראשון לציון והתאחדות הספורט לביה"ס בישראל השייכת למשרד החינוך, תחת חסותה של עיריית ראשון לציון.
במהלך האליפות, התקיים "ערב עמים", שנועד לחשוף את 500 בני הנוער מ-14 המדינות המשתתפות בתחרות לאוכל ולתרבות של כל מדינה ולעזור להם להכיר את מתחריהם מחוץ למגרש. כל קבוצה הגישה מאכלים האופיינים למדינה ממנה הם באים ועלו על הבמה בקטע ריקוד מייצג.
את ישראל ייצגו נבחרת הבנות של תיכון ג'מאל טראביה סכנין, ונבחרות הבנים של תיכון אביב רעננה, תיכון רב תחומי עמל חדרה. שלושת הנבחרות הישראליות בחרו לעלות לבמה יחדיו ולרקוד במשותף ריקודים מסורתיים המייצגים את שלושת הנבחרות.
"משמח לראות כיצד ספורט משמש כגשר בין ארצות, עמים ותרבויות", אמר דב צור ראש העיר ראשון לציון.

נציגי חדרה והגביע- צילום יח"צ
נבחרות ישראל בערב העמים- צילום ארז עוזר

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות