דף הבית / כללי / "ברוכים הבאים לישראל"

"ברוכים הבאים לישראל"

רונן דמארי

 

במסגרת תכנית התפתחות אישית ומעורבות חברתית של משרד החינוך, כל תלמידי התיכון מתנדבים התנדבות אישית וקבוצתית. בבית הספר מספרים: "הכיתה שלנו, י״א1 בבית הספר ״העמית״ בראשל״צ, חשבה על מספר אפשרויות שונות ולבסוף בחרה להתנדב ולהגיע לקבלת פניהם של עולים חדשים בשדה התעופה.

בעזרתן של מחנכת הכיתה, עדה בומביגר ובנות השירות בבית ספרנו, יצרנו קשר עם קרן הידידות, ארגון הפועל בתחום העליה והקליטה בישראל, על מנת להפוך את הרעיון למעשי.

בבוקר יום שני שעבר, הגענו לנתב״ג עם שלטים שהכנו מראש, ממתקים, ובלונים של קרן הידידות. חיכינו לעולים שהגיעו אלינו מאוקראינה וקיבלנו כל אחד עם שירים ישראליים, אווירה שמחה והמון חיוכים. התרגשנו לתת לכל ילד בלון ובמבה, וגם העולים הופתעו והתרגשו מקבלת הפנים החמה שלא ציפו לה.

זו הייתה פעילות התנדבותית משמעותית מאוד עבורנו ועבור העולים גם יחד, ולדעתנו יש חשיבות רבה בנתינת הרגשה מקבלת ואוהבת מתושבי ישראל לעולים לארץ.

תלמידי "העמית" מסיימים במסלול מצוינות חברתית, ומקבלים בגרות חברתית לאחר התנדבות של שלוש שנים בקהילה. הנהלת בית הספר גאה מאוד בפעילות המבורכת של ההתנדבות ותומכת בה".

 

צילום: באדיבות בית הספר
צילום: באדיבות בית הספר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות