n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / בקרוב: מרכז הפעלה עירוני חדש ברמלה

בקרוב: מרכז הפעלה עירוני חדש ברמלה

הושלמו מרבית העבודות שיאפשרו את פתיחתו הקרובה של מרכז ההפעלה החדש

מרכז ההפעלה החדש ברמלה
מרכז הפעלה חדש ברמלה. צילום: דוברות העירייה

בצל משבר הקורונה, נערכת העירייה להשלמתם של העבודות האחרונות להפעלתו של מרכז ההפעלה העירוני החדש שנבנה בשיתוף פיקוד העורף. המדובר במרכז הפעלה חדש שיפעל הן בחירום והן בשגרה ויכיל גם את המוקד העירוני החדש וגם את מחלקת הביטחון.
עלות שדרוג המרכז והקמתו היא כ-2 מיליון שקלים. ראש עיריית רמלה מיכאל וידל ומנכ"ל העירייה רונן עזריה וגורמי המקצועי, ערכו השבוע ביקור במרכז ההפעלה ועמדו מקרוב על התקדמות העבודות. ראש העיר ציין, כי בהתאם לתכנית יושלמו העבודות במרכז בעוד כשבוע והמוקד העירוני ומשרדי הקב"ט העירוני יעברו לפעול מהמרכז החדש.

מרכז ההפעלה החדש ברמלה
מרכז הפעלה חדש ברמלה. צילום: דוברות העירייה

 

ראש העיר וידל הדגיש, כי השדרוג כולל במסגרתו חלוקה מחודשת של המרכז לחדרי מכלולי העירייה בחירום, לרבות חידוש תשתיות חשמל, טלפון, אינטרנט, מחשוב תקשורת, מיזוג אוויר ועוד. וידל: "מדובר בהשקעה גדולה מאוד שתשדרג את מרכז החירום העירוני שיהיה עם סיום העבודות למרכז מודרני המאפשר לגורמי העירייה והביטחון מתן שירות טוב ויעיל יותר הן בחירום והן בשגרה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות