דף הבית / כללי / אפס משלוש

אפס משלוש

איזן זמנית, סויסה. צילום הפועל נחלת יהודה
איזן זמנית, סויסה. צילום הפועל נחלת יהודה

בליגה ב', אחרי שלא הפסידה ארבעה חודשים!  ספגה שיכון המזרח הפסד כואב 1:0 דווקא במשחק החשוב מול מוליכת הטבלה מדימונה. בעקבות ההפסד, התרחקה השיכון מרחק 9 נקודות מהמקום הראשון וכפי הנראה תיאלץ להילחם על עליית הליגה דרך משחקי הפלייאוף המתישים. הקבוצה נמצאת במקום השלישי בטבלה ובמחזור הקרוב תצא למשחק חוץ בבאר שבע. בסיבוב הקודם בראשון לציון, שתי הקבוצות נפרדו עם חלוקת נקודות ותיקו 1:1.

גם בליגה ג', שתי הנציגות של ראשון לציון לא ירצו לזכור את המחזור האחרון. אחרי שפספסה הזדמנות להעפיל למקום הראשון במחזור הקודם, קבוצת נחלת יהודה הפסידה בחוץ 2:1 למ.כ ירושלים במפגש צמרת בין מקום 2 למקום 4. ירושלים עלתה ליתרון של 1:0 אחרי שניצלה היטב בעיטת עונשין מ-11 מטרים שנשרקה לזכותה, דקות ספורות לפני הירידה למחצית. ליאור סוויסה, כבש את שער השוויון בדקה ה-57 אבל עשר דקות מאוחר יותר נקבעה תוצאת המשחק עם השער השני של ירושלים. במקביל להפסד של נחלת, ניצחו שתי המוליכות- בית"ר אשדוד ובני יצאלאל ושוב נפתח פער של שלוש נקודות בין נחלת יהודה למוליכה מאשדוד ובני יצאלאל החליפה מקומות עם נחלת שירדה למקום השלישי. במחזור הקרוב נחלת יהודה צפויה לחזור למסלול הניצחונות כשתארח את בית"ר גבעת זאב מתחתית הטבלה. בסיבוב הקודם לא התקשתה נחלת, לנצח בחוץ 4:1 את יריבתה.

הפסד ביתי לרמלה- צילום מ.ס ראשון לציון
הפסד ביתי לרמלה- צילום מ.ס ראשון לציון

גם מ.ס ראשון לציון רשמה הפסד במחזור האחרון כשנכנעה בביתה 4:1 למ.ס רמלה. את השער היחיד לזכות ראשון לציון כבש גטו מיקרו בדקה ה-70, עשר דקות אחרי שנכנס כמחליף אל כר הדשא. במחזור הקרוב תצא הקבוצה המדורגת במקום השביעי למשחק חוץ מול מבשרת ציון שבמקום ה-11. בסיבוב הקודם ניצחה ראשון לציון 4:2 במשחק שנערך בביתה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות