n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / אלפי תושבים צפו בשיחה של ראש העיר עם אשת התקשורת קרן מרציאנו

אלפי תושבים צפו בשיחה של ראש העיר עם אשת התקשורת קרן מרציאנו

כ-8,500 איש מתושבי העיר לוד בהרצאה של אשת התקשורת קרן מרציאנו

קרן מרציאנו בזום – בשידור ישיר לתושבי לוד בהובלת ראש העיר יאיר רביבו (1)
קרן מרציאנו- צילום ארכיון: דוברות עיריית לוד

כשעה וחצי לאחר צאת השבת האחרונה, צפו כ-8,500 איש מתושבי העיר לוד בהרצאה של אשת התקשורת קרן מרציאנו  ששודרה בפייסבוק של ראש העיר יאיר רביבו, בדף הפייסבוק של העירייה וכן ב'זום'.

את השיחה הוביל ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, כאשר מרציאנו משתפת את קהל הצופים בידע שלה, על מאחורי הקלעים של התקשורת הישראלית – ובמשך כשעה דיברה על הפוליטיקה במדינת ישראל, על נגיף הקורונה והכלכלה בעידן החדש, וכן על הילדות שלה עד גיל 18 בעיר לוד – שנשארה לה כבית חם ואוהב.

הצופים – תושבי לוד, לא נשארו אדישים והתגובות בפייסבוק היו בהתאם. "קרן, את מקצועית וגאווה לעיר" כתבה תושבת. השנייה הוסיפה: "כולנו הכרנו את סבתא שלך סולטנה היקרה". גם לרביבו פרגנו על היוזמה. "מודים לראש העיר על הגיוון בעשייה ותכניות למען התושבים", כתב תושב נוסף.

כזכור, לפני כשבועיים התארח איש התקשורת והפרשן עמית סגל להרצאה ייחודית בשידור ישיר לתושבי לוד, וזאת כחלק מהנגשת תרבות ופנאי לציבור – בעידן נגיף הקורונה, שבו אסורה ההתקהלות של אנשים – עפ"י הנחיות הממשלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות