דף הבית / חדשות העיר משני / אישום: הצמיד סכין לבטנה של רעייתו ואיים: "אני אהרוג אותך"

אישום: הצמיד סכין לבטנה של רעייתו ואיים: "אני אהרוג אותך"

רונן דמארי

 

תושב ראשון לציון (66) מואשם בכך שתקף את אשתו ואיים לרצוח אותה. מכתב האישום שהוגש לאחרונה לבית משפט השלום בעיר עולה כי בני הזוג הנשואים התגוררו בדירה ברחוב וולפסון בעיר. בחודש אוקטובר האחרון בשעת צהריים, התגלע ויכוח בין הנאשם ובין רעייתו בשעה שנכדתם שהתה בדירה. הנאשם החל לקלל את אשתו והתקרב אליה באופן שנאלצה ללכת לאחור עד שנדחקה אל הקיר, או אז הכה הנאשם באוזניה. הנכדה שהייתה עדה למתרחש עזבה את החדר והנאשם ליווה אותה אל מחוץ לדירה כשהוא מבקש ממנה שלא לספר לאמה (בתם המשותפת) על שאירע.

מיד לאחר מכן נכנס הנאשם עם רעייתו לחדר השינה, נעל את הדלת, הגיף את התריסים והכה אותה שוב באוזניה.

בשלב מסוים ביקשה האשה מהנאשם שיפתח את הדלת וציינה "אין לי אוויר" אולם הנאשם התייחס לדבריה בביטול וענה לה "לא יקרה לך כלום". רק כארבעים דקות לאחר מכן שחרר הנאשם את רעייתו ופתח את דלת החדר.

בכתב האישום מתואר כי בשעה שהשניים התיישבו לאכול שוב החל ביניהם דין ודברים. הפעם הנאשם קם ממקומו כשהוא אוחז סכין מטבח. הוא ניגש אל עבר רעייתו והצמיד את הסכין לבטנה כשידו האחרת אוחזת בגרונה ואיים: "אני אהרוג אותך".

כתב האישום מייחס לו עבירות של תקיפה סתם בן זוג, כליאת שווא ואיומים. משפטו צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים כאשר בין עדי התביעה המשפט תהיה גם נכדתם של בני הזוג.

פטיש בית המשפט
אילוסטרציה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות